Boro - Burnley (långfredag kl.21)

5
BIG FAT LAD

Boro Vikings östra chapter bjuder in till påskfest i Gamla Stan på långfredagen. Tänkte att vi ses redan vid 19.30 så man hinner få i sig lite käk innan matchstart. Vilka kommer?

5
BIG FAT LAD

Väntar med spänning på svar haha.

1
Andrealdo

Jag kommer givetvis. Kanske tidigast till kl 20 då jag kommer direkt från jobbet.

Vilka hoppas vi på mer då? Pollock? Nucleus? Några nya här som bor i Sthlm?

Vågar vi chansa på Wirströms eller risk att du blir utslängd? :)

5
BIG FAT LAD

Kul, Andrealdo! Jag ringer Wirströms nu direkt och bokar bord från kl.20 på fredag.

Ja, man hoppas ju på någon mer.

5
BIG FAT LAD

Kämpa.

3
nucleus

Känner mig dålig. Som du nämnde är det 53min med tåget. Men som vanligt jobbar jag varenda jävla helgdag känns det som. Tappa inte hoppet och ha en bra kväll där :)

3
Vicke2003

Hoppas ni får det kul!

2
Gazza

Hoppas ni får det riktigt kul och att resultatet går vår väg. Tror tyvärr inte att vi klarar detta.

0
Boroboro

0-0 Millwall - Luton
Ett resultat vår väg och det är ta mig fan i helvete nu vi skall visa karaktär om vi på allvar skall vara med.
Komma tillbaka efter pinsamheterna förra matchen och ta 3p mot seriesuveränen Burnley, då vågar jag hoppas på att vi spelar Premier nästa säsong

1
Andrealdo

Hade gärna sett Fry i stället för McNair, annars nöjd med startelvan.

3
nucleus

Alltid på den sidan.

3
Vicke2003

Vi är så otroligt starka på hemmaplan, så jag tror verkligen vi tar det idag

5
BIG FAT LAD

Vidriga domarkräk - OFFSIIDE!!!!!

2
Gazza

Chuba!!!!

2
Gazza

Kom igen nu!!!

1
Andrealdo

Trevlig start på andra! Snackas om kompensations-straff på Wirströms efter Burnleys offside-mål

3
Vicke2003

Om vi hade vunnit mot Huddersfield hade jag varit jättenöjd med lika idag, men nu känns det inte lika bra med bara ett poäng… och ja medans jag skrev det här meddelandet blev det samtidigt 1-2 till Burnley. Jaja…

5
BIG FAT LAD

Men kriga då Howson!!! Vafan

3
Vicke2003

Bra spelat idag, tyckte bara vi saknade motivation.

3
Vicke2003
5
BIG FAT LAD

Andrealdo, alltid lika trevligt att ses. Nu tar vi sikte på play offet.

1
Andrealdo

Tack själv BFL för en trevlig kväll! Jag måste försöka boka om mina planer sista helgen i maj…


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva