Luton Town - Middlesbrough

3
Vicke2003

Match imorgon, och Chuba blev precis utsedd till Championship Player of The Season!

Läs mer om priset här:

www.efl.com/news/2023/april/middlesbroughs-chuba-akpom-takes-sky-bet-championship-player-of-the-season/

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Viktig att vinna i fall att Sheffield Utd klappar ihop.

0
Boroboro

Känns också psykologiskt viktigt om vi skulle spela mot Luton igen i Playoff. De känns starka och solida, har smugit upp här bakom och är inget lag jag är bekväm med

0
Boroboro

Kan också tillägga att jag är sjukt obekväm med att ha kissekatterna där uppe på top-6

1
boozeboy

Chuba vilar, dom går inte hundra nu

1
Andrealdo

Blir inte riktigt klok på hur vi kommer ställa upp på planen med den här startelvan. Men kul att få se Barlaser från start.

1
Andrealdo

Antar att Bola kör mittback idag och Dijksteel på högerbacken.

1
Andrealdo

Med både Fry och McNair borta är vi rätt tunna bakåt. Lite oroväckande inför playoff.

3
Vicke2003

Eftersom vi inte har nån aning om vem som kommer femma, respektive sexa, så kunde jag egentligen inte bry mig så mycket om dagens resultat. Om vi vinner, och kommer trea, och för möta Sunderland som kanske kommer sexa skulle det kännas skitjobbigt

1
Andrealdo

Ja, viktigast idag blir att undvika skador. Och gärna orsaka skada på deras anfallare Morris :)

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Inte den starkaste elvan vi ställt på benen. Mest beroende på skador då eller vågar vi hoppas på ett par "skador"?

1
Andrealdo

Howson mittback alltså?

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

1. Jag tror vi får stryk.
2. Isaiah Jones gör mål.

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Är lite dåligt påläst. Hur pass ordinarie är Luton?

1
Sebboro

Som jag förstår det från att ha läst på forum så är det så gott som bästa möjliga elva.

3
Vicke2003

Luton har ett par skador också, men jag tror inte de vilar några friska spelare idag

1
Andrealdo

Ja, Luton kör typ sitt bästa lag. Backlinjen helt ordinarie, kanske den bästa efter Burnley. Och sen vasse Morris på topp. Så det är det här Luton vi kommer få möta. Men de brukar spela med lite mer passion hemma än som det sett ut första 20 minuterna. Men känns väl mest som ett genrep för båda lagen.

3
Vicke2003

Ja, Boros bänkspelare är kanske de med mest glöd just nu. Man tar alla möjligheter man har att visa upp sig. Jag hade önskat att vi spelade Muniz lite, saknar honom så

1
Andrealdo

Kyligt mål av Archer! Och vilken assist av Crooksy :)

3
Vicke2003

För enkelt

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Imponerande. Vi kör över dom och skapar målchanser hela tiden. Mowatt gör en riktigt bra match. Archer sylvass och iskall i andra duellen med flaxande målvakt. Jävla fin crooksypass också.

3
Vicke2003

Kommer sakna Archer nästa säsong 🥲

3
Vicke2003

Ahhh Crooks måste göra mål där

1
Andrealdo

Steffen rörde väl honom inte ens?

3
Vicke2003

Zack nuddade inte ens honom… åh herregud. Skönare att få ett sånt här beslut idag än i play off i alla fall.

3
Vicke2003

På finalen i Wembley skulle VAR dock dömma bort det där

1
Andrealdo

Ja, skönare att få såna beslut emot oss en match som denna.

3
Vicke2003

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva