Rotherham - Middlesbrough 1 - 0

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Startar en ny tråd. Det var ett tag sen. Fjärdeplatsen känns spikad och då ska det väl provas lite nya uppställningar de två sista matcherna antar jag. Hm. Gillar inte det. Kör på Play Off uppställningen redan nu.
Coventry hemma sista matchen blir ju intressant för det kan mycket väl bli våra motståndare sen.

1
Andrealdo

Ja, håller med. Lika bra att köra på bästa laget och hålla igång formen. Inte läge köra reserverna nu. Men om nån spelare känner av nån skada eller skavank är det ju bra läge att vila.

Blir tufft borta mot Rotherham som kommer offra allt för att ta poäng.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Tråkigt att vi sumpade chans till lördagsmatch i play offet:et mot Luton.

3
Vicke2003

Så nära för McGree lol

3
Vicke2003

Jag är verkligen ingen bajare, men jag hoppas verkligen att Rotherham lyckas hålla sig kvar, för Viktors skull. Lätt bästa målvakten i ligan

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Bra att ta rött i en sån här match 😳

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Enda positiva är att har man inte hjärnan med sig i en sån här match att inte ta rött så har man nog aldrig hjärnan med sig och då kan det va bra slippa i playoff.

3
Vicke2003

Blir Dijksteel avstängd i play off nu? Dessutom borde det inte varit rött tycker jag

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

1 - 0

Ska man börja bli lite orolig?

2
Gazza

Ja, det känns allt annat än bra. Stabiliteten finns inte längre

3
Vicke2003

Jag är inte orolig 🤷🏻‍♂️

3
Vicke2003

Det är ett Rotherham som måste vinna, och ett Boro som inte riktigt bryr sig, man förväntar sig ju att det ska se ut så här

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Tyckte Barlasers skott träffade en ambulanstjej i huvudet uppe på läktaren hahahahahahah

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Domaren dömmer "tvärtom" på varje domslut och båda klackarna sjunger gemensamt att han inte är fit att döma Championshíp....haha brilliant.

3
Vicke2003

Tydligen är domaren en Luton-supporter

3
Vicke2003

”Stroud has been a Luton Town fan from a young age and therefore, does not officiate any of The Hatters' fixtures.” Står det på wikipedia

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Du får en stjärna i kanten för den infon, haha mycket bra, Vicke.

3
Vicke2003

Man ser verkligen att vi saknar Marcus Forss

3
Vicke2003

Snälla skada inte Chuba…

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

För en kort halvsekund fick jag nästan hjärtattack när han tog sig för knät där.

3
Vicke2003

Tror han bara filmade, som tur var

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Då kollar vi vår form:
Förlust
Förlust
Vinst
Vinst
Oavgjord
Förlust
Förlust

3
Vicke2003

www.svenskafans.com/england/middlesbrough-forlorar-borta-mot-rotherham-657377

Veckans artikel 🙈

Hoppas inte Gyökeres slaktar oss fullkomligt nästa match

2
Gazza

Nu känns det inte alls bra. Hade en härlig feeling fram till för någon match sedan men nu börjar jag tvivla. Tror inte detta kommer gå vägen och att vi ryker i första rundan. Tyvärr är det väl också slutet på Carrick som tränare samt en massa spelare som försvinner. Går vi inte upp i år är jag rädd för att vi fortsätter harva i Championship ett bra tag till.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva