Matchen går på Viasat Sport Extra och jag och några i mitt grabbgäng ser den på O´Learys Mall of Scandinavia (den på markplan, precis vid utgången till Nationalarenan) kl.13.
Bjuder på gratis bira hela matchen till den som dyker upp till mitt bord.
Kan tyvärr inte och lika bra det för sist fick vi ju stryk.😉
Akpom är nog goodbye nu. Jag blir tyvärr inte förvånad om MC drar sen.
Skit också. Ringer tidigt som vanligt.
Faan
Uppförsbacke direkt......
Man ville ju gärna att Coulson skulle bli nån ny askungesaga och man gillar honom för att han är egen men tror fan knappt han hade platsat i div2 norra alltså.
Heleeeevete vad dålig han är och jäklar vilka problem vi har
Underlättar ju inte att ha en striker som skjuter till inkast när han för en gångs skull försöker avsluta
Som sagt, svårt att inte hata Coulson.
Det blir en lååång säsong..
Kolla den jävla Coulson
Håller med coulson måste bort. Helt fel på det hela tiden
Coventry har också tappat sina 2 offensiva stjärnor, skillnaden är att vi inte ersatt någon av de 3 bärande spelare vi blivit av med (räknar chubben som förlorad nu).
Och vi kan inte va så här beroende av en 35-årig innermittfältare som knappast blir bättre
Eller bättre kanske han blir, men hans kropp blir ju obv inte yngre så att säga
Bättre i slutet av halvleken. Men kommer inte till bra avslut.
Våra värvningar detta fönstret påminner mig om Faris Haroun
Asså.....
Rogers har börjat blixtra till.
Silvera missar öppet mål, inte lika bra🤣
Katastrof
Om inget dramatiskt händer så känns denna säsong redan körd. Fruktansvärt svag trupp.
Ja men Latte Lath kommer ju snart - frälsaren...
Hahaha, känns betryggande
Dålig start och tunn trupp. Bådar inte gott det här. Dessutom visar Carricks kroppsspråk att han inte vill vara kvar här.
Ridå!
Så djävla tungt
Var och såg Malmös damer mot Göteborg idag så kunde inte se på matchen… när jag tog upp telefonen vid halvtid stod det 2-0 😿
5-2 mot götet var i alla fall trevligt. Men sen råkade jag ta sönder mina skor på vägen hem från stadion. Så överlag en rätt dålig dag
Vicke,2003> Jag försöker förstå vilken typ av skor som bara går sönder så där. Var det näverskor eller bar du någon form av högklackat/platåskor?