God morgon mina små solstrålar hahaha!
Admin, få in den här matchen i systemet.
Kan unna dig en helg som denna…
Eller nä, det kan jag inte…
haha bästa helgen på länge
Vi åker alltså 4.000 man till League Two-gänget Bradford en tisdag i mupp-cupen när vi spelat piss?
Ja, tydligen.
Snyggt bortafölje!
Vi kör alltså O’Brien som vänsterback även i cupen. Har inte sett Engel spela, men han måste vara klappusel.
Drömmål av Latte Lath!!!!!!!!!
Han har hittat sin nivå, sanna mina ord!
Andrealdo, har sett varje minut som Lukas Engel spelat. Har flera gånger fått lägga mig själv i framstupa sidoläge efter hans aktioner.
Lägg därtill att han har en aura som signalerar "alldeles för ung förskolevikarie i en alldeles för liten rosa t-shirt med enhörningsmotiv som helst vill leka med de gossebarnen som ännu inte lärt sig prata...".....
Haha, underbar beskrivning av Engel :)
Ja, Latteh Lath är ju van att göra några mål på serie C-nivå, så antar att Bradford är ungefär på den nivån…
Boroföljet kommer lägga 11 600h på transport effektiv tid. Är nog ingen som är missnöjd nu.
Kanske bara Engel som är besviken när det summeras.
Mål från Rodgers också. Får väl hoppas att hans usla karriär tar fart nu då...vi har ju ända signat han på FYRA år...
Stabilt, nya tag på lördag - Watford away!
Admin, min tvåa på ryggen. Cheers
Fint att våra nyförvärv levererar mot Bradford. Känns tryggt utifall vi åker ur att de når sin fulla potential mot motstånd längre ner i seriesystemet…
Om Gibbo inte hade bråttom hem från helgens segermatch kanske han flyger hem efter Watford-matchen :)
Snygg vinst idag grabbar!! Blir det repris på 2004 i år??