Bradford - Boro (Ligacupen tis 20:45)

2
BIG FAT LAD

God morgon mina små solstrålar hahaha!

Admin, få in den här matchen i systemet.

0
Andrealdo

Kan unna dig en helg som denna…

0
Andrealdo

Eller nä, det kan jag inte…

2
BIG FAT LAD

haha bästa helgen på länge

2
BIG FAT LAD

Vi åker alltså 4.000 man till League Two-gänget Bradford en tisdag i mupp-cupen när vi spelat piss?

Ja, tydligen.

0
Andrealdo

Snyggt bortafölje!

Vi kör alltså O’Brien som vänsterback även i cupen. Har inte sett Engel spela, men han måste vara klappusel.

2
BIG FAT LAD

Drömmål av Latte Lath!!!!!!!!!

Han har hittat sin nivå, sanna mina ord!

2
BIG FAT LAD

Andrealdo, har sett varje minut som Lukas Engel spelat. Har flera gånger fått lägga mig själv i framstupa sidoläge efter hans aktioner.

Lägg därtill att han har en aura som signalerar "alldeles för ung förskolevikarie i en alldeles för liten rosa t-shirt med enhörningsmotiv som helst vill leka med de gossebarnen som ännu inte lärt sig prata...".....

0
Andrealdo

Haha, underbar beskrivning av Engel :)

Ja, Latteh Lath är ju van att göra några mål på serie C-nivå, så antar att Bradford är ungefär på den nivån…

2
nucleus

Boroföljet kommer lägga 11 600h på transport effektiv tid. Är nog ingen som är missnöjd nu.

Kanske bara Engel som är besviken när det summeras.

2
BIG FAT LAD

Mål från Rodgers också. Får väl hoppas att hans usla karriär tar fart nu då...vi har ju ända signat han på FYRA år...

2
BIG FAT LAD

Stabilt, nya tag på lördag - Watford away!

Admin, min tvåa på ryggen. Cheers

0
Andrealdo

Fint att våra nyförvärv levererar mot Bradford. Känns tryggt utifall vi åker ur att de når sin fulla potential mot motstånd längre ner i seriesystemet…

0
Andrealdo

Om Gibbo inte hade bråttom hem från helgens segermatch kanske han flyger hem efter Watford-matchen :)

1
Vicke2003

Snygg vinst idag grabbar!! Blir det repris på 2004 i år??

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva