Jag fortsätter starta trådar så länge vi vinner.
Lite orelaterat till Boro men ville bara vissa en cool pryl jag har från Middlesbrough.
imgur.com/a/nCMKCq6
Snyggt Vicke. Kylskåpsmagneter?
Jag jobbar idag, och eftersom matchen går på tv kommer jag hålla mig borta från resultatet och se matchen i efterhand ikväll.
Småstökigt på Olearys Nedre vid Nationalarenan i samband med att jag krävde av ägaren att de sätter på Boro-matchen.
Nej, bibliotekskort faktiskt!
Det med Tees Transporter Bridge är för vuxna och det andra för barn
Haha satte de på matchen då, BFL?
Det löste sig. :)
Snyggt
Engel skickade bollen till Grönland
Vi e røde vi e vite, vi e danska dynamiter
Dieng med handbollsmålvaktsräddningen! 😭
Oroväckande utveckling nu.
Borde gjort mål där dock ☹️
Blir inte mycket närmre än så faan
Jones… phew
Jävla filmare
JADDÅÅÅÅ
Haha älkskar den här domaren nu
Nu måste vi fan ta det här
Snälla ta inga onödiga kort nu…
Här har man betalar 2lax för streamingtjänsten och så funkar inte pisset, så fått hålla till godo med radio än så länge
De beskriver bråket nu som en rugbymatch, hur stökigt är det? 🤼
Rätt stökigt, men ingen skadad eller nåt sånt. Och det varade bara i typ 15 sekunder
Michael Carrick samlade grabbarna direkt efter och ledde dem ner i tunneln
Uptheboro> Matchen går ju på Viaplay idag. Kolla med Vicke om länk till fulstrem annars.
Fawanews.com för fulstream
Gör mål för bövelen
Foooook
Nicka mned bakhuvet har sällan vart framgångsrikt Paddy..
Om vi bara gör 1-0 så dödar vi matchen
Hahaha Greenwood, ditt hatobjekt BFL
Domaren ger oss fan ingenting den här halvan för att balansera för det röda kortet
MÅÅÅÅÅL CROOOKSYY
det började smälla när jag kunde börja titta!!
Dael Fry at the back, Dael Fry in attack, the boro's going to the premier league
Nödläge på läktaren!! Hoppas personen är okej ❤️
3-0, game over
Så!
Så!
Vafaaan lämnade skiten och gick in på matchen,, då gör vi två snabba ser jag nu - YEEES
Vad händeer??? Haha
Alltså, jag kunde inte hålla mig. Slog på teven på jobbet, galen match ju!!! Vilken andra halvlek vi gör!!!
Hahaha, förnedring!
Vem hade 0-4 på tipset?
Var inte ens orolig. Detta är fett bra för vår urusla målskillnad
Gör vi ett femte mål så har vi 0 i målskillnad
Svagt av BFL att överge denna historiska seger från kl 15 idag…
Fjärde raka segern!
Haha ser ut att bli en trevlig eftermiddag på alla fronter!
*anti-jinx*
Tur man har råd med Viaplay så man kan se slakten i efterhand.
Det var verkligen en slakt i andra halvlek
Hur hade det sett ut om vi släpat arslet ur vagnen första 7 omgångarna om gjort några 0-4 på borta plan, varför vakna så sent?
Nyförvärven behövde tid för att anpassa sig skulle jag tro
Kollade matchen mer noggrant i efterhand nu. Alltså största derbysegern sen 1933!!! Några betraktelser:
Så kul att se Isaiah Jones fylld av självförtroende igen. Även Crooks var grym. Två spelare som inte blomstrade i våras när vi var som bäst. Vi behöver dom i toppslag nu när vi tappat andra nyckelspelare.
Kul att se Greenwood småle mot Sunderland-fansen, som inte var sena med att kasta in grejer mot sin tidigare ungdomsspelare. Kul också att se ”pappa” Tommy Smith rycka bort både Greenwood och senare även Jones från hånande av Sunderland-fans :)
Underbart att njuta av Boro-klacken hela andra halvlek. ”Tony Mowbray, he is one of our own”, måste gjort ont för hemmafansen att höra :) Och kul att härliga Oh Wilder said-ramsan kördes igen, antar att det numer är Oh Carrick said…
Vi har efterlyst avgörande räddningar från Dieng. Vi fick vad vi önskade, en handbollsparad i första halvlek som Vicke klokt beskrev det som.
Latteh Lath som jag kritiserat mer än nån annan för sin statistik gjorde ett väldigt bra inhopp. Snabb, bra skott och verkar ha spelförståelse. Såg precis ut som det var Archer vi bytte in.
Dael fry at the back, dael fry in attack, dael fry on the wing