Middlesbrough - Stoke City 0 - 2

5
BIG FAT LAD

Några spaningar:

1. När vi gör mål så springer alla spelare fram till målskytten och är otroligt glada, alltså betydligt gladare än vad vad man oftast ser. Detta visar att det är en riktigt bra sammanhållning i gruppen.

2. Har också noterat att våra spelare ovanligt ofta hånar motståndarfansen när vi gör mål och det var inte bara i Sunderland-derbyt som detta skedde (där ju Crooksy gjorde Shearer-gesten när han gjorde mål haha vilken dåre). På rak arm kan jag säga att jag även sett Greenwood, Hackney och McGree ägna sig åt olika negativa gester mot supportrarna till det lag vi möter. Jag tycker där är lite kul, faktiskt.

3. Våra tre sista mål har gjorts av de tre anfallare som vi fick in i somras. Alltid något.

5
BIG FAT LAD

Jaha, Tommy Smith förmodligen borta för resten av säsongen, enligt Carrick på dagens presskonferens. Inga klara besked runt Lenihans eller McGrees skador heller.

Det sög ju.

5
BIG FAT LAD

På kontinenten är Chuba tokpetad i ett Ajax som ligger näst sist. Såg dessa chockerande siffror, han har i stort sett bara fått göra några korta inhopp och självfallet inga mål eller assist.
www.transfermarkt.co.uk/chuba-akpom/leistungsdaten/spieler/197642

Välkommen hem på lån i januari.

2
bud2me

Har också tänkt på Akpom och om vi skulle låna in honom.

5
BIG FAT LAD

Vicke2003, glöm inte tippa.

Bud2me, ja han behöver få igång målskyttet igen i en omgivning han är trygg i...:)

3
Vicke2003

Tippade precis, bra att du påminde mig

3
Vicke2003

Måste duscha efter gympasset nu så kanske inte hinner till matchstart. Jag skyndar mig

5
BIG FAT LAD

Vicke2003, du tror på målrik match ser jag...

5
BIG FAT LAD

Gibbo Uk, vi är många som väntar på en liten rapport från din Englands-resa.

1
Gibbo_UK

I fall nån, mot förmodan, har undrat om jag lever så är svaret ja.

Det blev ju en tvåveckors Englands-resa för att ordna upp skiten (som ni nu ser). 6 matcher hann jag med. Ska försöka att återkomma till det. Är ju lite av en periodare...här på forumet menar jag ;-)

1
Gibbo_UK

Haha. Det var tajt :-)

5
BIG FAT LAD

Ja, något gjorde du där borta och vi är tacksamma hela gänget här haha

3
Vicke2003

Jag hann. Nu vinner vi! Jag kände mig galen med tippningen idag. Magkänslan säger egentligen att det blir 2-0 eller nånt sånt men om man vill vara ensam vinnare så får man chansa

3
Vicke2003

Latte Lath som inhoppare är alltid spännande. Vi pressar på med Coburn i 60 min och hoppas på ett mål och sen kommer Latte Lath in och springer sönder Stokes försvarare

3
Vicke2003

0 - 1

Mål för stoke

5
BIG FAT LAD

Vafan sysslar vi med, ger bort hela inledningen till Stoke så de får självförtroende.

1
boozeboy

Hackney kommer vara saknad idag.

1
boozeboy

Är detta inte en klassisk boro match, när allt börjar gå bra, så..

3
Vicke2003

Någon i Stokes bortasektion tände tydligen en bengal och blev sedan eskorterad ut hahah

3
Vicke2003

Bengaler tänds på Boros kortsida nu! Kul att det körs!

3
Vicke2003

Domaren glömde reglerna där en stund…

3
Vicke2003

Red Faction som tände bengalen. Det är redan stora splittringar mellan folk på långsidorna och RF, mest på grund av trumman. Kan inte se att folk tar bengalbränninhen bra

5
BIG FAT LAD

Greenwood en dålig mottagning här och en missad mottagning där....helat tiden små misslyckanden.

3
Vicke2003

Fråga: Går det bra att diskutera andra Championship-resultat här eller är det samma som Champions League reglerna?

1
Gibbo_UK

Bara Boro relaterat

1
Gibbo_UK

Allt annat får du diskutera med Kakan Hermansson.

1
Gibbo_UK

Skämt åsido så är det nog bara Champions League vi har sagt nej till. Tror jag?

3
Vicke2003

Ville bara nämna att Ipswich ligger under mot plymouth, så det hade varit synd att inte vinna idag om de nu förlorar

5
BIG FAT LAD

Jo, men vi vet att Ipswich ligger under eftersom han säger det i sändningen. När det börjar dra ihop sig däremot, alltså med några omgångar kvar och vi krigar om en play off-plats, då kan det var bra att få den typen av snabb info om de vi kämpar mot.

3
Vicke2003

Okej 👍

5
BIG FAT LAD

0 - 2

Pffffffffffff fan

3
Vicke2003

Mål

3
Vicke2003

Blir kanske 3-3

1
Gibbo_UK

Ja. Skit. Oroväckande många chanser för Stoke.

3
Vicke2003

Skulle sitta fint med en reducering nu innan andra halvlek

2
YakuBoro

Luktar 3-3

2
YakuBoro

Eller det gör det väl kanske inte egentligen.. men hoppet lever

3
Vicke2003

Det luktar sån där pruttsprej man kan köpa på teknikmagasinet, för tillfället

3
Vicke2003

Cooooooooburn… så nära

5
BIG FAT LAD

"pruttsprej"

Ibland tror man att man läst allt på det här forumet....men tydligen inte.

3
Vicke2003

Äsch vi fixar 2-2 i andra tror jag

3
Vicke2003

Det är en klassisker på teknikmagasinet haha. Var väldigt populärt när jag gick i grundskolan och var det första liknelsen till något som luktar äckligt som jag kunde komma på

5
BIG FAT LAD

Bara i Malmö...bara där.

1
Gibbo_UK

Snabbt sammanfattat av de matcher jag såg:

Edit. Återkommer senare

3
Vicke2003

Vad tyckte du om London Stadium? Den har börjat växa på mig som fotbollsarena

1
Gibbo_UK

Ingen fotbollsarena. Behöver kikare.

3
Vicke2003

Haha det stämmer ju

3
Vicke2003

Jobbig match att kolla på just nu

5
BIG FAT LAD

Ja det behövs en gnista.

2
YakuBoro

Kollar ni matchen? Jag googlar pruttsprej

5
BIG FAT LAD

Fan va fult av Thomson, borde varit rött.

2
YakuBoro

"Sprayen som får den lokala luften att lukta värre än tåbira och gamla ägg tillsammans.Håret i näsan kommer att krokna när du sprayar med den här och får vem som helst att kippa efter frisk luft."

Säger lite om kvaliteten idag.

5
BIG FAT LAD

Jaha, nu plockar vi av våra bästa. Match på tisdag.

5
BIG FAT LAD

Haha sant Yaku.

3
Vicke2003

Okej att förlora idag tycker jag. Saknar en del spelare och sviter måste alltid ta slut nån gång

3
Vicke2003

Typ inga andra resultat som går vår väg just nu dock

5
BIG FAT LAD

Har inte Dijksteel blivit jävligt stor?

1
Gibbo_UK

Parmos

3
Vicke2003

Hur har ett lag som Stoke så många brassar och typ Jamaikanare i sitt lag? Hur kan folk som kommer från tropiska klimat välja att bo i Stoke

1
Gibbo_UK

Money

5
BIG FAT LAD

Haha måste vara det och testosteron.

3
Vicke2003

4 min. Domaren har sett nog och vill hem till frugan

5
BIG FAT LAD

Fattar fortfarande inte vad vi sysslade med första kvarten. Satte tonen för hela matchen.


Jaja, nya tag på tisdag. Wemberley här kommer vi!

5
BIG FAT LAD

Sveper en stor lavemang-shake innan jag drar till gymmet nu.

3
Vicke2003

Ses på tisdag!

1
Gibbo_UK

Pruttspray är härmed bannlyst på forumet 😊

3
Vicke2003

Noterat!


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva