Intervju med Curtis Edwards.

3
Vicke2003

Tjena allihopa. Jag har länge velat intervjua Curtis Edwards, som är så nära man kan komma en svenskkopplling i Middlesbrough i modern tid. Han spelade i Middlesbroughs ungdomsakademi och flyttade senare till Djurgården där han hjälpte dem vinna allsvenskan 2019. Jag träffade Bosse Andersson idag och frågade honom om jag kunde få Edwards nummer. Jag fick numret och ringde honom direkt för att fråga om han var sugen på en intervju, vilket han var.

Undrade därför om någon av er har någon fråga ni skulle vilja att jag ställer till Curtis. Skriv gärna dem här under!

/Viktor

3
Vicke2003

Om ni inte är så bekanta med Curtis så kan ni läsa om honom här:

en.wikipedia.org/wiki/Curtis_Edwards

5
BIG FAT LAD

Va?

5
BIG FAT LAD

Var Bosse i Lund eller?

5
BIG FAT LAD

Question 1. You crashed into a car in 2013 and fled the scene even though you could have killed a small child, are you retarded or just completely brain dead?

5
BIG FAT LAD

Question 2: You are 29 years old but looks like 59, have you thought about commiting suicide you ugly cunt?

5
BIG FAT LAD

Question 3: On behalf of all traffic injured victims, do you understand that we want to see you dead dead dead you fuckin scum?

5
BIG FAT LAD

VIKTOR????? VICKY???????

5
BIG FAT LAD

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ????????????????

5
BIG FAT LAD

Question 4: Your cousin is a known pedophile in Thornaby and one of your sisters is a dirty heroin junkie. Nobody wants anything to do with your family,, how do you feel about that?

5
BIG FAT LAD

Question 5: How long did you think you could hide in Sweden and Norway before everything about you and your dirty family would come to light?

5
BIG FAT LAD

VICKY?????????????????????????? HALLÅ?????????????????????

5
BIG FAT LAD

VIKTOR??????????????????????????

3
Vicke2003

Oj, är allt det här sant? Jag hade ingen alls aning om detta…

3
Vicke2003

Förlåt för sent svar också, jag gick och la mig runt midnatt. Jag ser nu allt du skriver… wow förlåt mig verkligen, jag borde ha gjort mer research

1
Andrealdo

Hahahah, BFL:s frågebatteri är lite färgat av att Edwards spelat i ett visst Sthlms-lag. Skadan på bilen han kraschade in i kostade 1100 kronor att laga.

Har du gjort intervjun, Vicke? Vore kul att höra hur det var att växa upp i Middlesbrough. Vilken svensk stad är mest lik Middlesbrough?


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva