Aaron Connolly startar för Hull. Varsågod för tipset.
Hackney fortfarande borta. Det var väl i samband med de där två täta U-21 landskamperna som han blev skadad har jag för mig. Sjuk otur. Jones tillbaka ändå, men tror inte på en seger här. Clarke tokpetad inte oväntat.
Sänds på Viaplay för den som missat det.
SÅJAAAA vilken jävla målmaskin han börjar bli haha
Get in there
Hull är klappusla. Sjukt att de ligger före oss.
Vi gav ju alla lag 15 poängs försprång iofs...
Engel uppfintad till parmo-kiosken...oväntat....den såg man inte komma om man tryckt in två skruvmejslar i varsitt öga...
Imponerande halvlek av Connally ändå, tappade bollen tre gånger bara....
1 pers online???
Aha fattar, Champions League-kväll....
Jag loggar in nu lagom till andra halvlek. Var ett mesta mästarmöte i hockeyn som behövde ses på plats först :)
Får fortfarande trauma när jag ser på Connolly och blir påmind att säsongen därpås skyttekung i Ligue 1 i Balogun fick sitta på bänken för honom
Kollade tabellen i hockeyn, garvade och stängde ner den sidan igen.
Vi spelar inte superbra men hull är fan inte bra idag
Ok där sket det sig
Usel markering
Så jävla uselt
HUR KAN VI INTE FÅ IN BOLLEN????
Because we’re the effing Boro
Hur kan vi torska detta???
Säsongen över nu?
Dijksteel orkade inte sträcka fram benet och stoppa inlägget...
Cleveland-polisen lär väl göra en utredning kring detta rån.
Fan, carrick är lite senfärdig ibland. Känns som han saknar känslan att agera proaktivt med laget.
Alltid skall det rasa innan han agera rent strategiskt. Kan man inte se att matchen håller på att glida bort. Tur han kan ta sinn examen här i Boro och kanske gå ut om ett år.
Hur kan Silveras alla skott fastna på första gubben?
Så ovärdigt att heta Hull. Nytt hatlag
Förlust i nästa match och så kan vi säga adjö till top 6
Sinnes.
Sjukt att vi inte gör fler än ett mål i den här matchen. Tycker ändå vi spelar bra, så svårt att kritisera Carrick för mycket. Men håller med om att han kan vara seg med byten när spelet börjar gå i stå.
Tredje raka torsken nu. Bakom de fyra giganterna i topp kommer det nog vara ganska öppet om de två sista playoffplatserna långt in på våren. Så känns ju inte kört nu. Men vi har inte råd med såna här torskar.