Såg intervjun med Edmundson nu. Han älskar tydligen pasta, bea, potatis och numera även pannkakor så han låter verkligen som en professionell fotbollsspelare som tänker på kosten. Verkar faktiskt allmänt hjärndöd. Var tokpetad i Ipswich när de gick upp i våras, fick bara lira 10 matcher. Har inga större förhoppningar på honom, kan kanske tillföra något i omklädningsrummet som någon slags "Mr. Goofy".
I övrigt noterade jag att Coburn gjorde mål i sin debut för Millwall. Killen som inte ens skulle få till det på Artemis tryckte in bollen från nära håll självfallet, några mål utifrån lär det inte bli det har vi sett de senaste tre åren. Kul också att gamla fina fina Duncan Watmore stänkte in 2-0 målet, den gubben har ju alltid en liten plats i ens hjärta.
I övrigt hatar jag landslagsuppehåll. Jag känner mig irriterad, stingslig och allmänt passivt aggressiv.
Ben Doak in för Skottland mot Polen nu precis, inbytt i 71:a.
...och ligger bakom Skottlands kvittering i 75:e med en hockeyassist - kul!!!!
Analys Ben Doak:
- Liten kille med tatueringar enbart på ena armen (bög?). Benen gick som trumpinnar på han när han kom in igår och låg bakom kvitteringen som sagt. Sedan hände inte mycket. Han påminner lite om Ryan Giles, minus Giles fina teknik och precisa inlägg.
Tror vi har hittat någon i laget som kan ta Azaz plats:
x.com/ManUtd/status/1832411003708981682?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1832411003708981682%7Ctwgr%5E6134c3db20f778c5b110ee03b830fe006c6fb8d7%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.oneboro.co.uk%2Fforum%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Fx.com%2Fmanutd%2Fstatus%2F1832411003708981682%3Fs%3D46
Carrick bäst på plan, enligt Manchester Evening News:
www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester-united-legends-player-ratings-29888402
United-fansen vill att Carrick ersätter Casemiro mot Southampton till helgen:
www.givemesport.com/michael-carrick-wows-old-trafford-with-man-united-legends-performance/
Knappt ett felpass ju!
x.com/MarcusKnowsBall/status/1832433209218626021?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1832433209218626021%7Ctwgr%5E2d727f444a0c215d590bbc6e91e55a5bf6affdba%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.givemesport.com%2Fmichael-carrick-wows-old-trafford-with-man-united-legends-performance%2F
Har någon här flugit till Manchesters flygplats någon gång (efter att Storbritannien drog sig ur EU)? Blev ni då stoppade av någon sorts gränskontroll som frågade varför ni hade åkt dit?
Jag ska flyga till Manchester för första gången och undrar hur lång tid det tar att komma förbi gränskontrollen ungefär. Min vän som åkte till Edinburgh sa att han bara klev rakt in i landet, men av andra har jag hört att de stoppar en och ställer frågor om ens besök.
Jag flög till Manchester 2022. När jag passerade gränskontrollen blev jag stoppad. Skallade snuthoran och sprang iväg men blev skjuten i ryggen med en C8 Carbine (gränspolisens tunga förstärkningsvapen då de gör bedömningen att deras vanliga Sig Sauer P226 inte biter.). Vaknade upp i en cell och blev genast waterboardad och fick naglarna utdragna och fick flera tår och fingrar avklippta. Lyckas ändå göra två klockrena rundsparkar och knocka båda snutarna innan jag avrättade dessa med deras egna vapen. Ena snuten vaknade till lite och jag valde att tömma min ändtarm i hans mun samtidigt som jag tittade på honom och väste "bajsar först som bajsar sist.". Sedan tog jag mig ut från rummet och det var tomt utanför som tur var. Tog 18 månader innan jag kroppsligen var helt återställ, dock har jag fortfarande vissa psykiska utmaningar.