Middlesbrough - Preston North End 1 - 1

0
BIG FAT LAD

Såg intervjun med Edmundson nu. Han älskar tydligen pasta, bea, potatis och numera även pannkakor så han låter verkligen som en professionell fotbollsspelare som tänker på kosten. Verkar faktiskt allmänt hjärndöd. Var tokpetad i Ipswich när de gick upp i våras, fick bara lira 10 matcher. Har inga större förhoppningar på honom, kan kanske tillföra något i omklädningsrummet som någon slags "Mr. Goofy".

I övrigt noterade jag att Coburn gjorde mål i sin debut för Millwall. Killen som inte ens skulle få till det på Artemis tryckte in bollen från nära håll självfallet, några mål utifrån lär det inte bli det har vi sett de senaste tre åren. Kul också att gamla fina fina Duncan Watmore stänkte in 2-0 målet, den gubben har ju alltid en liten plats i ens hjärta.

I övrigt hatar jag landslagsuppehåll. Jag känner mig irriterad, stingslig och allmänt passivt aggressiv.

0
BIG FAT LAD

Ben Doak in för Skottland mot Polen nu precis, inbytt i 71:a.

0
BIG FAT LAD

...och ligger bakom Skottlands kvittering i 75:e med en hockeyassist - kul!!!!

0
BIG FAT LAD

Analys Ben Doak:
- Liten kille med tatueringar enbart på ena armen (bög?). Benen gick som trumpinnar på han när han kom in igår och låg bakom kvitteringen som sagt. Sedan hände inte mycket. Han påminner lite om Ryan Giles, minus Giles fina teknik och precisa inlägg.

0
BIG FAT LAD
0
Vicke2003

Har någon här flugit till Manchesters flygplats någon gång (efter att Storbritannien drog sig ur EU)? Blev ni då stoppade av någon sorts gränskontroll som frågade varför ni hade åkt dit?

Jag ska flyga till Manchester för första gången och undrar hur lång tid det tar att komma förbi gränskontrollen ungefär. Min vän som åkte till Edinburgh sa att han bara klev rakt in i landet, men av andra har jag hört att de stoppar en och ställer frågor om ens besök.

0
BIG FAT LAD

Jag flög till Manchester 2022. När jag passerade gränskontrollen blev jag stoppad. Skallade snuthoran och sprang iväg men blev skjuten i ryggen med en C8 Carbine (gränspolisens tunga förstärkningsvapen då de gör bedömningen att deras vanliga Sig Sauer P226 inte biter). Vaknade upp i en cell och blev genast waterboardad och fick naglarna utdragna och fick flera tår och fingrar avklippta. Lyckas ändå göra två klockrena rundsparkar och knocka båda snutarna innan jag avrättade dessa med deras egna vapen. Ena snuten vaknade till lite och jag valde att tömma min ändtarm i hans mun samtidigt som jag tittade på honom och väste "bajsar först som bajsar sist.". Sedan tog jag mig ut från rummet och det var tomt utanför som tur var. Tog 18 månader innan jag kroppsligen var helt återställ, dock har jag fortfarande vissa psykiska utmaningar.

0
BIG FAT LAD

BIG FAT LAD> Annars är allt bra?

Jofan det rullar på hahaha

0
BIG FAT LAD

Vicke2003, det jag vill ha sagt är att du inte ska försöka smuggla in någonting i England. Allt som du tänkt ta med finns redan där och du äventyrar så mycket om du åker fast. Vi snackar körkort, lån, jobb osv. Så bara släpp den tanken!

0
Vicke2003

Haha nej det är inget sånt. Det är en buss som ska vänta på mig vid flygplatsen så jag undrade bara hur lång tid det tar att komma igenom passkontrollen så jag inte blir försenad till bussen

0
BIG FAT LAD

Skönt att höra. Ska bli sjukt intressant att följa din resa där borta - och grymt för forumet med en person på plats.

0
Vicke2003

Tack. Min första match blir Stoke hemma. Fick inte tag på biljetter borta mot Sunderland men jag kanske hittar ett sätt.

0
BIG FAT LAD

Fick precis mess från min Prestonpolare: "Mitt lag är i spillror, allt under 3-0 till er ser jag som en framgång".

0
Andrealdo

Älskar abstinensen BFL verkar ha haft under landslagsuppehållet :)

Ska bli jättespännande att följa din resa, Vicke.

Ja, Preston har haft det riktigt stökigt. Tränare som lämnade efter premiären osv. Men har ändå ett bra lag på pappret. Så tror det blir en jämn match.

0
BIG FAT LAD

Tre poäng i den här matchen och vi är med på allvar. Vi kan hellre torska nästa, men den här är så sjukt viktig för att etablera oss toppen.

0
Vicke2003

Jag är och ser Lund mot Oskarshamn idag, men kommer följa Prestonmatchen från min livescore app

0
nucleus

Har tippat 1 - 1Sunderland - Middlesbrough

Kärlek till Watmore och en flygplatsstök. Kan bara bli vinst efter det :)

0
BIG FAT LAD

haha förhoppningsvis, nucleus

0
BIG FAT LAD

Nu funkar inte streamhelvetet igen, blir galen!!!!!!!!!!!!!

0
BIG FAT LAD

De flesta funkar, men inte vår match. Fan

0
BIG FAT LAD

Såjaaa nu funkar skiten

0
BIG FAT LAD

Ser att riks-sopan Greenwood tagit en plats i Preston.

0
BIG FAT LAD

1 - 0

COOOOOOOOOOOOOOONWAYYYYYYYYYYYYYYYYYY

0
BIG FAT LAD

Som en jävla raket från mittplan - bara ryckte och satte den fint ensamt med målvakten. Vi ska alltså spela med han och Latten på topp hela säsongen - VI KOMMER BLI LIVSFARLIGA!!!!

0
BIG FAT LAD

Preston kan inte ta sig över halva plan ens - vilka luffare. Borde fan stått 3-0.

0
BIG FAT LAD
0
BIG FAT LAD

1 - 1

Då presenterade sig vår nya back från Bajen....get ridd!

0
nucleus

Har tippat 1 - 1Sunderland - Middlesbrough

Misstänkte det utan att ha sett nåt så kommentaren var väntad. Fuck

0
BIG FAT LAD

Matchen borde vart stängd och begraven efter 25 min. Lätt det sämsta motståndet i år. Dominerar totalt, men får som vanligt inte in bollen, Clarke bränner två frilägen bla.

Och har Latte Lath något skott på mål sedan vi knullade honom på Premier League-flytten? Oroväckande. Känns som han går på halvfart, vilket inte fick hända.

0
BIG FAT LAD

Så frustrerande.

0
Vicke2003

Suck…

0
BIG FAT LAD

...men vi tog iaf in en pinne på topplaget. Otroligt.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva