Game day - på Viaplay!
Jag tror vi blir överkörda idag. Fast det är Chris Wilder som tränar United
Chris Wilder är en sån jävla weasel....
Nån snubbe frågade mig precis om vägen här i Boro. Jag börjar redan känna mig som hemma
Var försiktig, Vicke. Finns väl inte någon idag som frågar efter vägen med alla de verktyg som finns att hitta rätt.
Oj, McGree från start - var får han alla sina superkrafter ifrån?
....och Latte Lath tokpetad!
Intressant. Ja låt han ruttna på bänken. Det räcker nu.
OBS!!!!!
*CHAMPIONS LEAGUE-REGLER GÄLLER HÄR IKVÄLL*
Småskön intervju med Danny Mills på BBC Tees nu precis.
Jag ville faktiskt starta Conway före Latte idag, så jag är nöjd
Det sjuka är att jag har exakt samma händelse i mitt svenska favoritlag. En anfallare som gjorde mål på allt innan han i somras nekades att flytta till en klart bättre liga med högre lön. Målen har uteblivit helt under hösten då han anser att han blivit pissad på.
Så kan livet se ut för en bra, men inte jättebra anfallare
Högre upp idag…
imgur.com/a/SZWXod7
"Så kan livet se ut för en bra, men inte jättebra anfallare"
Ja, så är det.
Fick du den där biljetten för 30 pund? :)
Nej jag betalade 35 den här gången 🙀 ville bara prova om en 5 pund dyrare biljett är värt det. Jag brukar föredra att vara närmare planen men nu kan jag i alla fall se vad som händer på hela planen
Nu stänger jag ned telefonen… ska försöka spara på mobildata
Gammal MFF-spelare i Sheffield förresten. Ska hålla ett öga på Ahmedhodzic
Om någon här är i telefonbranschen> Kan ni inte hjälpa Vicke2003 att få tag på ett vettigt abonnemang i England?
Kommer knappt ihåg när jag behövde tänka på mobildata senast. Var väl när jag var i Monte Carlo och trodde att jag roamade till franska gemensamma EU-priser. Visade sig att Monaco räknades som en självständig stat. Blev dyrt.
Känns som att Blades är aningen bättre än de lag vi brukar möta.
Luuuuuuuuke. What a fucking save
Hyffsad dubbelräddning av deras keeper också...
Ser riktigt bra ut som vanligt sista kvarten. Bara det vanliga som saknas.
Den här jävla Conway är ju också en målsumpare av rang!
Conway går på skott från 45 meter....
Har spelat ut Blades hela halvleken så det kommer väl en kalldusch närsomhelst...
Mmmmm Latte! ☕️
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTEEEEEEEEEEEEN
Magiskt förlösande mål! Så viktigt mål för latte!
Varför fick han inte spela från start - kan någon avgååå?????
Det målet är så viktigt oavsett om vi tappar i slutet. Latte måste komma igång!
Han behövde en spark i röven på bänken
Ut med Doak och plocka in Jones nu, det räcker!!!
Neeej, han plockade av McGree. Plocka aldrig av honom.
Haha vilken match. Just nu slagsmål på tåget tillbaka till Leeds.
En del Boro- och Sheffieldsupportrar på samma tåg. Borde ha filmat. Och nej, jag började inte slåss heller…
Boro-fansen gick av i Thornaby, men sheffields är kvar, och de säger att de ska spöa nästa boro-supporter de ser. Glad att min Boro-tröja låg i smutstvätten idag…
Vicke:
1. Vilka anser du vann slagsmålet på tåget och varför anser du det?
2. Varför tror du att de skulle attackerat dig om du haft Boro-merch på dig?
Asså förmodligen Boro som vann fajten, men den varade bara i typ 30 sekunder, och sheffields killar blev slagna och gav inte så mång slag tillbaka. Jag hade hörlurar på mig så jag hörde inte ens vad de började bråka om, men det var något om någons döda mamma som satte igång fajten.. Sen tror jag inte de hade anfallit mig, men man kan ju aldrig vara säker. Ville helst komma hem utan en blodig näsa. De kallade folk från Middlesbrough för ”jordens avskum” och sånt där
1. Kul att det körs.
2. Ok, skönt.