Klurig match, latte på bänken igen. Får vi bara igång målskyttet kör vi över de flesta. Clarke delar första plats i skytteligan på 2 mål.. det säger allt.
Idag kör vi över. Broöppning, dammtömning och tomat i flaska effekt
Matchen går på Viaplay
Snyggt mål men riktigt lamt försvar
Conway!!!
Få igång målskyttet nu
BOOOM!!!
Såja domarjävel
När Doak får ordning på den sista passen så kommer han inte bli utlånad längre.
Han måste ju få ett gult med sig nu asap
WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO
hahahaha
Vi bara spelar ut dom
När gjorde vi senast hattrick?
Nåt slags sovjetiskt klapp-klapp spel som jag bara sett i hockey tidigare hahah
Så jäkla gött!!!!!
Vi åker till stora seriefavoiten och bara pissar sönder dom i första - helt otroligt.
Och Cry babyn Latte Lath får sitta med sina krokodiltårar på bänken och tänka på kontraktet som aldrig blev skrivet....
Ändå gött om conway börjar leverera och vi har latte på bänken. Då bör målen trilla in på något vis :)
Fotboll är kul. :)
Är Vicke2003 på Carrow Road idag?
Fan vad kul det är. Kan inte komma ihåg när jag senast satt och garvade för mig själv i soffan när BORO spelar. Magiskt
Otroligt att Doak inte dragit gult på idiotkanarien som inte kan spela fotboll i backlinjen
pissdomare
Där kom kortet - äntligen!!!
Fel gubbe men ok alltid nåt
Ful vänsterkrok bakom örat på Doak av Norwichfittan....straight red i min bok.
STRAAAAAAAAAAAFF KOM IGEN NU CONWAY
2 pers online.
Vi gör årets match. Fattar inte. Söndag eftermiddag. Inga allsvenska matcher av betydelse.
Vi plockar ut Doak och Conway....reducering direkt. Fan
Den där straffmissen kan kosta.
Otroligt. Helt jävla galet.
patetiska målvaktshelvete, vart sämst sen han kom. Kan nån jävel sätta han på ett plan l¨ångt jävla bort ikväll
Conways straffmiss.
Och den där jävla Latten luffsar bara omkring och alibi-joggar nu.
Dom fick sjukt momentum av Conways straffmiss.
spyfärdig, rätt långt från i ht
Var på puben och såg att det stod 3-1 på telefonen. Jag blev helt lyrisk. Kollar igen nu och samma minut jag kollar på min fotbollsapp gör Norwich 3-3…
Ni som kollar på matchen. Tror ni vi kan vända å vinna?
just nu inget som talar för det. Momentet helt bortblåst
Asså om man ska tänka på det positivt, så hade nog nästan alla tyckt att det var godkänt, eller nästan bra, med en poäng borta mot Norwich innan matchen. Så helt förfärligt är det inte. Det är ändå en bra poäng att ta borta mot ett riktigt jobbigt lag att möta
Men det är svårt att se på det positivt… varför kan vi inte bara vinna
En man mer nu. Öka!!!!
Rött kort till Norwich? Kom igen nu!!
Finns inget positivit med att tappa 3-1 och bränna en straff till 4-1. Det är inget annat än katastrof.
Ja du har nog rätt
Så är det. Katastrof
Håller med
Jag såg inte att vi brände en straff… blir så arg nu
Surt att kryssa på det sättet, men 1 pinne borta är okej. Norwich har alltid sånn flyt mot oss. Dom är för bra självförtroende med tanke på hur mediokra dom är egentligen.
Bra underhållning idag iaf, det får man tacka för.
Vi har ett par ganska lättar matcher i följd nu. Coventry är ganska svåra, men Luton ligger i botten av tabellen, QPR också, och Oxford är nykomlingar från League One. Vi borde kunna vinna alla dem!! Kom igen, UTB