Admin> Kan du rätta Boro-Bristol C som spelades 19 okt, ser så oseriöst ut att den matchen har fel resultat.
Jag tippar 2-1.
Jag tippar 2-0
Jag tippar 2-1
Boro mot Bristol är ändrat
Och man kan nu tippa på matchen.
Bra jobbat, Vicke!
Allt är som vanligt upplagt för en torsk, men någon gång borde vi väl vinna dessa "självklara" matcher? Det bara måste hända någon gång.
Lagom till landslagsuppehållet så vill McGree vila igen då han prioriterar sitt land före Boro. Han börjar därför på bänken.....helt. jävla. otroligt.
Han får alltså ledigt från oss från den 5 november till den 23 november (om han nu orkar spela då, det brukar han inte) då nästa match är. Vår bästa spelare. Vill klubben verkligen att vi går upp, är det hela en bluff? Varför håller vi på med det här?
Det är rätt kallt här idag 🥶 han kanske längtar sig bort till den australiska värmen
Lutons svenska fanklubb verkar vara här idag. Ser en svensk flagga på bortasektionen
Det enda jag kan tänka är att han har det i det nyskrivna kontraktet. Att han kan komma och gå lite som han vill, vara borta nästan en månad ibland och bara några veckor ibland. Pengarna kommer in ändå. Han är nöjd och solbrännan är perfekt.
Spring över och klipp dom - kul att det körs Vicke våga bli legend haha
För er som inte lyssnat på BBC Tees nu innan matchen så har Mogga suttit med och berättat om sitt liv, sin sjukdom och nuvarande status. Får hoppas han blir fullt frisk igen.
Då kör vi!
Trevande inledning, tur luton inte är supervassa annars hade dom tagit vara på våra misstag
Fruktansvärd halvlek av Ayling än så länge, knappet ett rätt.
Burg!
sÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA BURZHOG
Skönt att han springer ut till fansen också, sånt gillar vi även fast det kostade en varning.
Håller med om ayling, han visar iaf att han vill framåt och driver på iaf
Doak ser ut som en blandning av en T-Rex och en grävling när han springer..
hahah
Kaaaaaaffe...!
WWWWWWWWWOOOHO ISKALLT
Fin framspelning av Ballon d´Or-vinnaren också. Faktiskt.
Du älskar Azaz egentligen!
Mkt fint av Latte, nu känner man igen honom från förra året
Känns både underligt och smutsigt att sitta och smyghålla på Liverpool så de inte får för sig att hämnta hem Doak i vinter. Ser att de leder PL så förhoppninsvis är de nöjda med de spelare de har nu.
KINGEN 3-0 haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guldbollen går till...... Ta da!
Ett personligt meddelande till alla så kallade "förståsigpåare" i detta forum - se och lär!
Vinicius Junior i tårar....:)
Zooooooorg
IGEEEEEEEEEEEEEEEEN 4-0
VI ÄR EN JÄVLA MASKIIN!!!!!!!!!!
Ännu en slakt. Alltid efter en förnedrande förlust. Carrick är nog för snäll
hahah "Vinicius Junior i tårar....:)"
Tycker Morris har ett litet småsvullet ansikte, är han glutenallergiker nån som vet?
Avd. Letar ny hackkyckling.
Dael Fry kommer in efter lång frånvaro....30 sekunder senare har vi 4-1.
Unberbart, Ben Gibson kvitterar för Stoke och vi kliver upp på play off-plats!
Guldbollen slår till igen!
hahah Man of The fooking Match
Landslaguppehållet kommer väldigt olägligt.
Oxford United om två veckor alltså, gärna för mig.
Alltså Azaz sista mål är underbart, ser så lätt ut. Nog dags för mig o starta en Azaz klubb, öppnar för medlemskaps ansökningar.
Nu är vi igång! Är inte oxford en klassisk match bi förlorar får se om vi har ändrat oss eller ej.
Bästa idag var Burgzorg som sprang in och firade med publiken som om vi precis vunnit Premier League, och när hela arenan skanderade ”USA USA USA!” när Morris blev utbytt
Underbart att höra, Vicke!