Både Conway och Doak startade för Skottland i kvällens 1-0 seger över Kroatien. Doak var matchens lirare ute på kanten och förutom att han låg bakom målet så vände han in och ut på Man Citys miljardman Gvardiol några gånger. Han platsar tyvärr i finrummet redan nu. Vi kommer tappa honom i januari.
Carrick “hoppas” att Hackney kommer till spel på lördag, trots hans fotledsskada
Fick min biljett till Burnley borta på posten idag 😁
Härligt, Vicke!
....och Viaplay sänder matchen på lördag.
Fan vad kallt det är ute, blev Boro-mössa på idag!
Är tok-taggad inför imorn!
Pontus Wernblom och hans Stryktipsgäng går loss fullständigt på Middlesbroughs lördagsmatcher, har fått kalla in terapeut tydlligen. Slutar med att de helgarderar - vi hör er! Börjar vid 56.36: www.youtube.com/watch?v=myw6dXecKKU
Alla matcher här uppe i norr har skjutits upp på grund av vädret. Undrar om Oxford har klarat sig undan snön
De har i alla fall inte skrivit något om det. Men det verkar regna rätt mycket. Risk för att planen blir översvämmad.
Bra känsla.
Säker tvåa på tipset.
Latten uppvärmd, nu smäller det 💥
Doak 🔥
Blir väl säkert ett bottennapp bara för de...
Bänkad och taggad i alla fall!
Seny Diengs födelsedag idag, men han verkar vara förkyld. Så Sol Brynn står mellan stolparna
McGree startar inte heller… Boro borde ha ett snack med Australiens landslag
Antar att Dieng egentligen inte är sjuk, utan är någonstans och firar sin födelsedag med sina polare… men man vet ju aldrig
Oväntat....han har alltså fått ledigt i nästan en hel månad från Boro. Ovärdigt.
Då sitter vi här igen. Helt säkra på att vinna. Det är då det alltid händer. Vi vet det, alla vet det. Åndå tippar alla att vi vinner, det är faktiskt lite sjukt haha
Kul att de visar Boro på tv idag. Jag får kolla reprisen senare. Hade en bra känsla innan rapporter om dåliga planer. Känns som det kommer gynna Oxford.
Då kör vi! In Sol Brynn we trust
Kommentatorn jämför Ben Doak med Lionel Messi 🇦🇷
Howson dräller!
Fruktansvärd touch av Howson i fint läge.
Javadsäger man?
Of course!
IN MED MCGREEE
Yes! Straff! Vem tar den?
STRAFF
SÅJAAAAAAAAAAAAAAA
Kyligt. Doak verkar vara okej också
Latten kan man fan lita på.
Det där var ett mordförsök på Doak. Galet. Straigth red i min bok.
Brynn!!
FINN AZAZ - LEGEND
Enkelt
Killen kan inte sluta göra mål hahah
Och ja, grymt av Brynn i anfallet innan.
Brynn spelar mycket bättre än när jag såg honom mot Lyon, men han har varit en av de bästa målvakterna i League Two, så nog är han bra
JAAAAAAAAAAAAAAA LATTEN IGEN HAHAHA
Kollade bort och missade målet 😹 var det offside?
ONSIDE
Ett mål till så får jag rätt med mitt 1-4-tips
Menar så klart League One också, hade för mig att Leyton Orient spelade i League Two när Sol Brynn var där
Plockar fram min gamla kulram och konstaterar att vi vräkt in 12 mål på de senaste 5 halvlekarna. Synd att klaga, egentligen.
15 mål de senaste 5 matcherna också… 3 mål per match
Vicke jag är besviken på dig. Vad hände med 3-1? Är det nu du ska casha in rätt resultat i 90+5?
Ja haha vad ska man säga… nästa match får jag återgå till 3-1 igen
🤫
Snyggt, men Oxford verkar ha gett upp under halvtidsvilan. Vad hade de för pep-talk? ”Grabbar, de har självaste Latten, det är bara att ge upp!”
HAT TRICK MAN YEEEEEEEEEEEES
Brilliant!! (kommentatorn) och grattis vicke. Märk väl, ingen jinx men nu är du ensam om chansen allafall. UTB!!
Sjuk sjuk form han är i. Overkligt.
Det känns onekligen som att det kommer bli mer mål dock
Jaja, han är inte färdig för idag, glöm det.
Senaste gången vi gjorde 4 eller fler mål i tre raka matcher var 1947! Det var också i november, 5-0 mot Grimsby, 7-1 mot Blackburn och 4-0 mot. Blackpool
Och innan det var senaste gången 1926, och 1902 innan det. Idag är fjärde gången i klubbens historia som det händer.
Man hör historiens vingslag och vi var 5 online på Vikings som bevittnade det.
Finn Azaz och Latte Lath är nya Ryan Giles och Chuba Akpom
Kände precis hur luftkompressionerna efter vingslagen nådde mitt vänstra öra
Haha skönt
Latten och Doak utbytta. Ja kanske lika bra. Toppmatch redan på onsdag igen.
Blackburns match blev uppskjuten idag också, så de kommer vara utvilade mot oss
Nej!!
Howson dubbelmissar och vi har 2-4.
Sjukt att de fått avbryta Millwall-Sunderland två gånger på grund av att åskådare håller på att dö på läktaren. Är vaccintider iofs....
Oj, hoppas det inte var samma person, och hoppas de klarade sig
Conway vill inte vara sämre, vilka anfallare vi har!
5-2 dessutom
Mål!
Azaz vill inte vara sämre, vilka mittfältare vi har.
"We want seven, we want seven" haha
Azaz har alltså tre assist och tre mål de senaste tre matcherna
Nu sitter jag här med kulramen igen och jag får knappt ihop det...
Underbar tajming för mitt azaz utlägg... Klappar mig själv på axeln!
Var ju så nära lägga 2-6 ;)
Vi går verkligen för en sjua, vill verkligen förnedra Oxford haha
Lyssna nu alla Vikings-medlemmar!
Vi är i en helt fantastisk period där spelarna inte kan sluta göra mål. Vill se full styka här på onsdag kväll - bättre än så här blir det inte, helt enkelt.
Ses då!
Kommer vara på plats i Middlesbrough så ni kommer nog inte höra så mycket från mig! UTB
Jag sa helt fel också, Azaz har 4(!) mål och 4 assist de senaste tre matcherna! Inte tre som jag sa tidigare
Ses på onsdag!