Matt Crooks ska tydligen vara på plats imorgon. Hull är en av de sämsta lagen i serien, så vi borde vinna denna. I så fall blir det fyra vinster på de fem senaste matcherna, vilket man absolut inte kan klaga på.
Det går alltid att klaga.
Verkar vara en ruggig smitta som Dieng fått med sig från västafrika. Vilken tror ni, jag är inne på Diengue Fever...
bewareofthebugs.com/countries/senegal/
hahah well played
Dieng fortfarande sjuk, kan kanske va en släng av rabies också?
McGree tar semester några veckor till. Han gjorde allt för att få ledigt förra matchen. Började med en tackling där han borde blivit utvisad o avstängd, men han valde att få en känning istället.
Azaz tillbaka - nu kör vi!!!
Azaz Doak och Brynn, det är över för Hull. frågan är om det är 3 eller 4 bollar dom plockar ur fiskenätet.
Hur kan Burgarn missa den????
1 pers online och vi är på play off-plats...ibland fattar jag ingenting.
WOOOHOOOO KLASSAVSLUT IGEN AV AZAZ!!!!!!!!!!
Vilken jävla form han är i!
...nu kommer boozeboy snart smygandes...om han kan slita sig från sina polare på Stryktips-podden....:)
Jag dyker i alla fall upp nu. Hade inte koll på att det var tidig match, så missade att tippa. Dags att leta upp en fulstream nu då.
JAAAAAAAAAAADÅÅÅÅÅ CONWAY SNYGGT
Riktig lekstuga. Doak är så sjukt bra!
Härligt. Fortsätt framåt
....och Doaksy med en underbar chippassnng...fan va grym spelare. Måtte vi få behålla honom.
Haha skön frisparksvariant.
Lurighetsnivå: 10/10.
Andrealdo, hemma igen från klotterresan till Shrewsbury?
Nä, blev ingen resa för mig till Shrewsbury. Hade velat ha fyra lediga dagar så att jag kunde se dagens Boro-match på plats också. Men var svårt att lösa med jobbet. Kollar Chelsea-Djurgården i mars i stället ;)
Det här kommer inte sluta 2-0, Hull är klappusla.
Andrealdo, okok synd det inte gick. Ja, det hade vart nåt...då hade man vart lite avundsjuk faktiskt haha
Tragiskt öde att Ryan Giles hamnat i detta skitgäng till slut. Tog pengarna och avstod att bli legendarisk vänsterlöpare i the mighty Boro...så kan det gå.
5 pers online plötsligt...har folk helt missat att det var tidig avspark eller? :)
Då var vi där igen då....
SÅÅÅJA
SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT CONWAY IGEN
Underbart!!
Snyggt tippat, Gazza.
När vi är bra är vi riktigt bra! Länge sen man hade sån positiv känsla
Nu drog eftersnacket på BBC Tees igång: www.bbc.co.uk/sounds/play/live:bbc_tees
Skönt att ha ett rätt iaf :)
Detta kan vara den sämsta tippsäsongen ever.
Andrealdo, jag börjar bli lite småsugen på Wirströms på fredag. :p
DEN MATCHEN JAG GLÖMMER ATT TIPPA VINNER VI MED 3-1….. katastrof
Dop o fest idag! Missa första på länge. Azaz tillbaka och levererar. Jag fatta nog inte stryktipspodden referensen, nämnde dom mig?;)
Ett bekant namn dök upp i live-chatten på en av de största live Stryktips-poddarna. :)
Osis, Vicke haha
Lite bilder från Teesside och Darlington
imgur.com/a/Phb5NCG
Ja dom är ju värdelösa och svarar inte, jag får nog lära dom tippa i framtiden. Tycker Dybban är bra men hans resultat och tips har inte gått så bra :)
Tack för bilderna Vicke, mucho nimbos.