Jag startar denna direkt. Gårdagens poängtapp vill inte riktigt släppa, men det är bara att ta sig upp på hästen igen.
Leeds away, det är nu det gäller. Såg att Niva och hon tjejen åker till Elland Road idag istället för det inställda och bortblåsta Liverpool-derbyt. Får hoppas vädret i regioen ordnat upp sig till på tisdag för igår kan det kostat oss segern. Läste på ett annat forum att bollbanan kan ha ändrats på Burnleys mål tack vare den hårda vinden, vilket jag inte tänkte på igår när jag sågade Dieng.
Från gårdagen tar jag även med mig Doaks totala melt down på Hackney inför öppen ridå efter den där sena passningen som blev offside. Tror också det gäller att passa på att njuta av den unge talangen för han lär bli hemkallad om bara några veckor.
Edit.//
Så Liverpool ska plocka tillbaka honom och så ska han starta 2 FA-cupmatcher under våren och annars sitta och frysa på bänken och se Jota, Diaz, Gakpo, Chiesa och Harvey Elliott hoppa in OM Mo Salah (som typ orkar spela allt) skulle bli borta några veckor.
Tror du kan sova gott igenom januari faktiskt ;)
Skulle nån av dom dra korsbandet möjligen annars knappast
Kommer se matchen på puben idag, som kommer vara full av massa Leeds-supportrar… kommer inte vara så kul om de spoär oss med typ 3-0 idag
UpTheBoro, hoppas verkligen du har rätt....händer inte ofta dock...:)
Håll ställningarna på puben nu, Vicke.Vi är med dig!
Yes! Jag skippar puben! Jag lyckades på tag på ett press-pass! Ni kommer höra från mig från pressläktaren på Elland Road!
Haha grymt ju, hur gick det till?
Jag skrev till Leeds Uniteds ”Head of football communications”, och frågade om jag skulle kunna få ackreditering. Jag skrev att jag ”jobbade” för Svenskafans, och gav kontaktuppgifter till min chefsredaktör ifall han behövde mer information. Och någon dag senare, alltså för runt en halvtimme sen, så skrev han att jag var välkommen! Jag ska ta bussen till Elland Road så fort jag laddat min dator. Arenan öppnar tre timmar före avspark för media.
Wow jag är så exalterad att hela min kropp bara skakar.
Haha helt enkelt briljant, Vicke! Jag är imponerad, jo faktiskt. :)
...och vi vill se minst två bilder från pressläktarn sen. :)
På plats nu! Vet inte hur mycket jag kommer skriva här… men sitter just nu i presskonferens-rummet
Tror ni Luke Ayling startar då? Å ena sidan så känner han Leeds väl, men å andra sidan så känner alla i Leeds honom...
Snyggt, Vicke! Detta är faktiskt en milstolpe i Boro Viking historia. Efter kvartsamtal med tränaren, pitchningar och Wembley-samlingar har vi nu tagit oss in hjärtat av klassiska Elland Road.
Ayling ska avgöra ikväll!
Det här är faktiskt min andra gång på Elland Road. Första gången gick jag på Leeds Uniteds damlag mot York. Då var vi bara runt 5000 pers på läktaren. Slutsålt idag hoppas jag! Jag snackade med en Leeds-supporter under matchen mot York, och han berättade att det är omöjligt att få tag på biljetter till vanliga Leeds-matcher. Man måste tydligen stå i någon sorts kö i flera år bara för att ens få chansen att gå på en match. Och man kan betala en årlig avgift för att bli "medlem" i klubben, och då brukar Leeds ha typ typ två matcher per säsong där vem som helst av medlemmarna kan köpa en biljett.
Han sa att han gick på matchen mot York eftersom det liksom hade varit omöjligt för honom att gå på en match annars, även om han har hållit på Leeds i typ 60 år.
Väldigt likt Stockholms bostadskö verkar det som
Men jag tror de ska utöka arenans kapacitet på grund av just den anledningen. Jag tror Elland Road tar runt 37 000 pers nu, och de vill utöka den till runt 50 000
McGree startar! Latte också. Latte har fyra mål och en assist mot Leeds på sina tre senaste matcher
Bra tugg, nu är vi här igen. Vi brukar inte gå bra mot leeds tyvärr, men om vicke kan bränna lite krut i pressrummet så kan det gå.
UTFB
Jag ser knappt planen härifrån! :) Halva taket är i vägen haha
*CHAMPIONS LEAGUE-REGLER GÄLLER*
Sjukt haha
Dieng är så skakig....
Det var ju den här starten vi inte ska ge Leeds på hemmaplan. Kan lika gärna logga ut. Kommer bli en lång kväll.
Kanske inte helt Diengs fel... men det får en att undra över varför Sol Brynn inte spelar
Azaz helt handlingsförlamad nu i två matcher mot lite bättre motstånd....*headless chicken*....
Shit va ringrostig McGree är....fan.
Bra hörnvariant....om man är hjärndöd.
De leker med oss... jag har inte kollat mycket på Leeds den här säsongen, men de känns verkligen som ett PL-färdigt lag
Gött nu har BFL avjinxat både greeden och azaz! Fortsätt så! :)
Samtidigt, McGree skulle ha straff och han som sänkte Latten på kontringen borde få någon form av kort. Vad är det för jävla domare egentligen? Är det han bögen som fastnade på film när han drog ladd och sa att Klopp är keff?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BAJEN-JÄVELN HAAHA!!!!!
EDIT/ SJÄLVMÅL
Get in!
Skulle vilja se filmen där Vicke2003 går bärsärk i pressbåset när vi kvitterade!
Sakta men säkert mal vi ner serieledaren på bortaplan....3 pers online....otroligt.
Jaha Doak har inte lärt sig avsluta ännu, bara passa. Vilket läge....
Barlaser är så jävla långsam, håller lixom inte.
Carrick plockar av rådjursögat Azaz....helt livrädd ikväll.
Vad gär Barlaser...asså vad fan gör han?????
Barlaser är ju ett stort jävla skämt
Så jävla uselt
Bra där Edmundson....
Otroligt.
Jag borde vara glad men det där resultatet förstörde hela min dag! 😂