Latte Lath måste starta! Tycker inte vi känns lika spetsiga med Conway, även om de har lite olika egenskaper såklart.
Hackney var katastrofal sist. Howson inte heller bra. Barlaser med ett fint inhopp men oavsett vilka två som spelar måste dom lyfta sig.
Offensiva mittfältet måste steppa upp också. Saknar den riktiga McGree.
Och så har vi backlinjen. Tre insläppta inlägg. Tänker att Wednesday lär kolla på hur de också kan såra oss där, men förutsätter att Woodgate också gnuggar på hur vi ska bli tuffare och bättre.
Dijksteel är vad det är just nu, men vill se Fry eller Clarke istället för Edmundson. Eller varför inte lyfta ut RVDB till höger igen för att bli lite tryggare bakåt.
UpTheBoro, håller med på varenda grej.
Obs! Idag gäller *CHAMPIONS LEAGUE-REGLER* här då jag ska kolla några av PL-matcherna i efterhand.
Kör vi!
God fortsättning
Idag måste det bli tre poäng!!! Tror dock inte det blir så
SÅÅÅJAAA DOAKSY!!!!!!!!!!
Och assistkungen Azaz levererar:)
God fortsättning, Gazza!
Härlig start!!!
Tråkigt med skada på Conway. Kom igen nu Latte!!!
FINN THE KING!!!!!!!!!!!!!!
Två poäng av Azaz, 14 min spelade. Med tanke på att han bara gör poäng mot bottenlagen så trodde jag att Sheffield W låg nere i skiten, men de går alltså upp på samma poäng som oss om de vänder matchen.
Det märks att Howson är borta från elvan, allt går mycket snabbare.
McGree på bänken. Han bryr sig inte. Hade han verkligen velat så hade han spelat varje minut.
Ja jäkla tur vi har två forwards för en gångs..
Latte är ju en bättre forward i dagsläget imo.
Ett till så vi slipper spänning idag
Haha HE´S ON FIRE
Hahaha, vad händer
Verkar som laget fick sig en rejäl tankeställare när de inte lyckades vinna över jumbon Plymouth Argyle förra veckan. Wednesday får betala priset för det.
Verkar som att Borges verkar tro att han fått något av en fri rolll....han är all over the place:)
Burgzorgen har iaf lite energi, mcgree är nog inte helt hundra mentalt än.
Vafan
Vad fan håller latte på med innan målet? Hade han passat Doak hade det varit 4-0 istället helvete
Ja var en liknande situation i första. Men Latten vill väl visa att han ska starta varje match så känner en press på att göra mål.
Då har vi match igen.
...och där fick Van den Berg rött.
Vi är i brygga.
Herregud horriiiiibal varning
Och nu ska sopan Glover in
Främst ihågkommen från när han släppte in sex bollar mot ett fullkomligt uselt Chelsea
Brynn skadad. In kommer Glover.
Hur ska det gå EM-92?
...och vi byter ut Azaz och Doak??????
Det här kommer bli långa 25 minuter.
Total jävla katastrof
ASSÅ VA FAAAAN???????????????????
Tappar 3-0 på 14 min.
6 pers online!
Att leda med 3-0 hemma i halvtid ska vara kassaskåpssäkert. Vi kommer garanterat torska skiten. Faaaaan
helt otroligt, vafan händer
Latten tar alltså det hemjobbet och gör brytningen....
Vilket jävla haveri.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Go kväll
Aaah fy fan! Jag har svårt att släppa de här två jävla 3-3-matcherna. Känns som vi slarvar bort chansen att hänga på, som vanligt…
Och nu åka och möta Burnley med ett riktigt sargat gäng!