Game day
Låt oss hitta fler sätt att släppa in mål.
Jag tror vi krossar dem med ishockeysiffror. Typ 5-0 eller nåt
Hoppas du har rätt Vicke. Kan inte i min vildaste fantasi se en nolla med Glover i mål. Det är väl bara Fumley som möjligen är värre i borotröjan genom åren. Men hoppas vi hänger tillräckligt.
På tal om målvakter har jag förresten hört rykten om att Viktor Johansson kan vara aktuell för oss. Hade varit kul va? Vår första svensk någonsin. Synd bara att det är en bajare!
Tyckte glover gjorde en stark insats senast faktiskt. Jag tycker det känns okej för en tredje målvakt i Championship
Vill ha igång mcgree, han har det i sig skall bara skaka om honom lite!
Sämsta halvleken från oss i år?
Sitter på O'Learys och kollar idag.
Som tur är Hull jävligt sega med. Ser vi en nyårsbakfylla?
Vi behöver mindre bajare i det här laget.
Jonny Howson startar ramsor på bortaläktaren!
Påminner lite om när Pontus Jansson stod bland oss MFF:are i klacken mot Chelsea
Så tråkigt när lag som hull spelar som lag som hull. Jagar en pinne
YESSSS SÅ SKÖNT!!
Hur jävla skönt var inte det målet. Zorgen o Gilbert!
Där finns lite rättvisa i fotboll
UTFB!!!!!!
Gilbert: pure class
Som vi behövde det dära. Perfekt (kanske inte helt) start på 2025!
Nu är vi förbi West Brom och Blackburn i tabellen. Fyra poäng upp till Sunderland, som spelar idag.
Så underbart - älskar unge Gillan och den fotboll han står för!
Arsenalsupoortrar fick vända på sig och kolla vem som jublade på O´Learys! Sä jävla skönt....och rättvist!
Nästa match är mot bottenlaget Cardiff. Vinner vi den så är det 6/6 poäng mot två bottenlag — något vi inte klarade av förra säsongen. Vi borde ha vunnit mot Plymouth också, men vinner vi mot Cardiff blir det 7/9 poäng mot bottentrion. Godkänt tycker jag.
Vaknade helt lycklig idag! Tänk vad en last minute winner kan göra (: känns som att det kan vara ett season defining mål!
Först hålla nollan mot Burnley och sen detta. Kan ge oss exakt den skjuts vi behövde framåt (:
Jonny Howson MOTM
Även 1-0 mot Millwall tyckte jag var fett viktigt. Sådana segrar som bara bra lag lyckas ta.