Shit va taggad man är nu. Kör "Mogge" och Giles från start, bara plöj över Preston inför nästan 6.000 bortafans - lets go lets go lets goooo!!!!
Preston och Boro — typ de två mest svårtippade laggen i Championship?
Blir det Deepdale imorn, Vicke?
Nej, tyvärr. Kom precis tillbaka till Sverige :( men jag har planer på att besöka England igen om nån månad
Ok, fattar.
Ser nu att Play Off-finalen spelas på en måndag (26 maj) så det suger. Visst, det är Bank Holiday, men inte för oss ju.
Jag åker dock hellre till Middlesbrough än London. Jag trivdes inte så bra där. Helt sinnessjukt hur mycket folk det var där. Största stan jag hade varit i innan London var Stockholm. Det kändes som att jag var på en annan planet i London.
Åk till Dehli.
Matt Crooks gjorde mål i sin debut mot Sheffield United
Riktigt fint mål av Crooksy, såg jag nu. Och vilka fantastiska scener från Hull-fansen vid målen, gåshud.
Edmundson klar också....zzZZzz....
Jag tycker det är en helt okej värvning!
Gillar också Edmundson, tycker han har varit riktigt bra!
Detta känns som en klassisk 1 2 (gubbe) på stryket.
Helt rätt att vi tar tag i bollen och kontrollerar den så vi kommer in i matchen direkt.
Jaha, Latten drar ljumsken. Helt jävla otroligtr med alla skador. Häpnadsväckande.Nu rasar väl hans pris också om vi ska sälja honom.
Eller så fejkar han skada så han inte ska skada sig innan han säljs.
Forss in istället då.
Har redan tappat 50% av min energi som jag hade för 5 min sen. Är så trött på allt missflyt.
Vi ligger på i 25 min....sedan en kontring och BOOM....
Rätt uselt hittills va?
Började kolla efter 20 min för jag var utomhus. Ser nu det med Latte. Sikken otur.
Vad hände utomhus?
Gick till tågstationen
Okok. Skönt att du är inne igen.
West Brom på 44 poäng, Boro på 44, och Blackburn på 43 just nu. Det kan bli ett par riktigt spännande matcher de sista veckorna
54 poäng kvar att spela om.
Låt oss få se en bortaläktare som exploderar bakom mål nu i andra.
BUUUUUUUUUUUUURGER MAAAN
Yesss!! Kyligt
🍔👽
Full fräs nu!
Woohoo nära av Doaksy
Vi går för det så skönt att se!!!
Underbart vi bara kommer i våg efter våg!!!
What the f*ck?
Helt jävla ofattbart.
Jakobsens sjunde mål på åtta matcher mot Boro…
Jag har varit för Carrick de senaste två åren, trots att många vill sparka honom. Nu tror jag det har vänt för mig. Carrick out
Vi är dock fortfarande sexa i ligan. Det är inte hela världen. Vinner vi derbyt mot Sunderland så är allt gott igen