Guldskölden 2024

1
Vicke2003

Hej allihopa. Rösta gärna på mig (Viktor Kristensson) som årets ”Svenskafans-skribent” i årets upplaga av Guldskölden, för allt mitt jobb med Middlesbrough!

Man behöver bara fylla in de fällt man vill, så det räcker med att rösta på en enda kategori.

www.guldskolden.se/

Tack på förhand,
/Vicke. UTB

2
BIG FAT LAD

Har nu gått in och nominerat dig till "Årets Svenska Fans-skribent" och skrev följande:

"Viktor Kristensson har under året levererat engagerande och välskrivna texter om Middlesbrough Football Club och har lyft klubbens Svenska Fans-sida till en helt ny nivå. Skribentens inlägg på supporterforumet ”Boro Vikings” är också oerhört uppskattade av Sveriges få, men hängivna, anhängare av laget. Viktors genuina passion för den anrika klubben gjorde att han under hösten flyttade över till det tuffa nordöstra England och vi har det senaste halvåret fått reportage och inblickar från en hård stad som oftast hamnar i topp när det gäller brottslighet i hela Storbritannien. Kristensson ger en djupare förståelse för klubben och skapar också en känsla av samhörighet bland de som följer Middlesbrough. Vi har bland annat fått läsa intressanta bortareserapporter och iakttagelser från Burnley, Plymouth Argyle och pressboxen på Elland Road. Här har vi en värdig kandidat för "Guldskölden" då Viktors dedikerade texter, bilder och grundliga research förtjänar att uppmärksammas."

www.guldskolden.se/#section-rosta

1
Vicke2003

Haha wow! Tack så mycket! Jag känner mig verkligen hedrad. 💪💪💪❤️

2
nucleus

Har tippat 0 - 1Stoke City - Middlesbrough

Kärlek

2
BIG FAT LAD

Välförtjänt, Vicke.

1
Vicke2003

Sista dagen att nominera imorgon om man vill!

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva