1. Become injury-free just before the international break.
2. Participate in the national team's matches.
3. Return tired or with niggles and miss matches.
4. Sustain a long-term injury and be absent for an extended period of time.
5. Repeat.
Kommer bevaka ärendet noggrannt i denna tråd för att se om McGree åerigen har mage att följa mina punkter här ovan. Vi börjar med nr.1 - "bli skadefri precis innan landlagsuppehållet".
Vad har vi som pekar mot detta? Lägg gärna upp en länk på uttalande från Carrick, spelaren själv eller andra infokanaler.
Punkt nr.1 alltså. Det är 14 dagar till Australiens viktiga VM-kvalmatch mot Indonesien så nu börjar det bli bråttom för horungen
www.socceroos.com.au/match/australia-v-indonesia-afc-asian-qualifiers-2026-wc-21-03-2025/22278631
Vid 05.46: "Riley är med på planen och tränar efter rehab-schemat, men har en bit kvar till att bli uttagen."
www.mfc.co.uk/news/2025/march/06/michael-carricks--pre-match-media---swansea-city/
Vid 15.59. "Riley har inte tränat med oss så det är helt omöjligt att han ska åka till Australlien".
www.mfc.co.uk/videos/1a5556a2-eb61-49a5-8492-54b4ed69adb4
LIte skönt ändå, på ett konstigt sätt, att det inte hände igen. :)
Hor ungen i senaste Australien-kittet - säg inte att han tagit sig dit??????
www.instagram.com/rileymcgree/
Det piss han servererar i ansiktet på supportrar till Middlesbrough Football Club är i så fall monumental - den fittan ska sitta på motionscykel på träningsanläggningen till han är skadefri!
Jag efterlyser bilder på honom på Rockliffe eller liknande nu i veckan för det här är temejfan det sjukaste jag varit med om om det stämmer!
Han är med på bilderna:
www.socceroos.com.au/news/nike-and-football-australia-unveil-first-australian-national-football-team-collection-designed
Även här:
shop.footballaustralia.com.au/
Carrick släppte iväg honom, helt jävla sinnes. Ska ringa Rockliffe imorn och dubbelkolla för säkerhets skull.
Carrick sa nu på presskonferensen att Riley tränat med laget i veckan. McGree har förmodligen fått matchkläderna skickade till sig och så har han fotot i nån studio och så har de bilderna lagts in tillsamman med de andra spelarna så det ser bra ut. Därmed är saken utagerad.
För den här gången. För det är något som inte stämmer med den här soppan.