Ny match!
Medveten att servern legat nere.
Flyttat siten till en jobbserver (för att spara lite pengar) som uppenbarligen haft problem de senaste. Skall kika på detta!
Tack, YakuBoro, och hojta till om något behöver betalas så slänger alla här in varsin slant.
Tycker det är lite märkligt att Burgzorg aldrig får starta. Han är ju vår bäste spelare senaste tiden.
Tack YakuBoro
Jaha, Ayling borta resten av säsongen.
Borges som mittback idag alltså, herregud....
Instämmer med BFL. Jag och Wilf är gärna med och bidrar med en slant!
Bra initiativ!
Det där duger inte av Giles, han har nästan en och en halv minut på sig att få till ett vettigt inlägg men misslyckas. Fullständigt meningslöst att ta tillbaka honom, vilken besvikelse.
Alla våra matcher har varit så jobbiga att kolla på, på sistone
Jag är på helspänn hela tiden
Fan också!! Och där kom den
Swansea är ett jäkla amatörgäng. Vi borde vinna såna här matcher med 5-0, som vi gjorde runt november
Whittaker passar bollen rakt in till deras spelare sedan är det raka spåret....
När fan ska Whittaker visa något av värde?
WHITTAKER DRÄLLER IGEN VAD FAN HÄNDER?????
Giles missar andra enkla nedtagningen inom loppet av en minut.....bollen bara studsar iväg från hans smalben. Ofattbart.
Om de hade gjort det där bicicleta-målet mot oss hade jag stängt av tv:n 😂😂
Blir byten i paus. Burgzorg måste in. Kanske byta ut chipmunks-kindade Morris också för det händer inte ett skit där.
Våra spelare verkar tro att det är Real Madrid vi möter.
Giles och Forss utbytta i paus.
Måste göra mål snart. Jag saknar Latte Lath.
Ojojoj, Fry skadad och utbytt. Vi har inga mittbackar kvar.
Vi kör alltså Howson och Borges som mittbackspar nu. Känn på den...
Skräll om vi vinner nu
Vi är 5 poäng ifrån play off nu. Jobbigt läge. Men vinner vi nästa och West Brom förlorar så är vi bara 2 poäng ifrån igen. Allt kan hända.
Får Carrick sparken idag? Många skador dock så Gibson kanske är barmhärtig. Men det känns lite som att Carrick själv vill få sparken.