Sen kvitteriing av Hull mot Coventry nu preicis så vi är fortfarande med i racet!
Japp! Glad påsk allihopa. Låt oss vinna idag!
Glad Påsk!
Nu börjar det dra ihop sig och treorna måste komma som på beställning.
Om vi vinnner med 3-0, och West Brom vinner med ett mål idag så går vi upp på play off!
Oj, McGree saknas....vad är det för fel på horungen nu då? Helt otroligt.
Förövrigt vill jag att Burgzorg ska starta.
Hur ser vi ut? Mussar idag pga jobb
Alla andra verkar också missa..
Mycket högprioriterade matcher idag.
Nu är man här, golfrundan gick åt helvete så blev försenad :)
Men det första man ser är howson försöker slå en djupledsboll, 25m från någon röd spelare.. utfb!
Jag tror på nacho, ge han några chanser!
Fry in och howson till höger
Vi möter alltså seriejumbon och jagar play off.
In med nacho
Conway bränner igen...det är för lite mål från honom med tanke på lägena.
Kan bara hålla med om conway
Alltså vad är statsen på howsons passningsspel
Fan både Coventry och Bristol City vinner sina fighter. Vi måste bara få in den.
Prestigeförvärvet Whittaker drabbad av kramp, 82 min spelade.
Straff ju, jag såg ett lag igår som fick en sådan straff!!!!!!
STRAFF!!!!!!!!!!
Svettas som en gris
YESSS OMG!!! JAG VAR SÅ GRÅTFÄRDIG ❤️❤️ NU VILL JAG GRÅTA GLÄDJETÅRAR JAG ÄLSKAR DIG TOMMY CONWAY!!!
GET IN!! UP THE FUCKING BORO
VIKTIGT!!!!!!!!!!!!
Kan inte kolla på matchen så följer bara uppdateringar… men det verkar vara en riktig usel match hittills. Och Bristol City hade tur att Sunderland fick ett rött kort
Så jävla viktig vinst igår!!
På ett sätt kan det nog vara bra att WBA torskade. Gör vi första målet mot dem så känns det som att att de kan lägga sig ner och självdö :) att hoppet rinner ur dem.
Samtidigt som de måste gå för segern ännu mer desperat än vi, vilket kan leda till öppningar för oss!
UpTheBoro> Fast vi ska inte möta WBA utan Sheffield Wednesday på måndag.
Aaah fan, mina ögon börjar bli slitna. Men det är ju fan ännu bättre! Vi bör kunna gå rent fram till Coventry, men samtidigt är vi ju Boro.
Varför är det så här varje jävla år? :) alltid drama in i det sista, när skall vi får vår happy ending?
Kom igen nu för fan sätt dit skiten vi kallar championship!
UTFB