Game day!!!!
Yes! Viktigt
Mycket viktigt. Tror tyvärr att säsongen tar slut för oss idag.
Jag tror på oss och Plymouth idag
Har haft så mycket viktiga matcher i fotbollen och hockeyn denna veckan att jag är helt färdig, helt dränerad. Orkar max med fem inlägg idag.
Edit. Ok, vi säger tio inlägg då.
JAAAAAAAAAAAAAA AZAZAZAZAAAAAAAAAZZZZ
Eh....hallå? Nån här?
Yes! Missade första målet. Men fan va najs
Wednesday har fem raka hemmatorsk.
Klart man är här i slutspurten! Coventry och bristol har lättare spelschema på papperet MEN de har också lag som har något att spela för. Sista matchen mot coventry...
UTFB
STRAFF SÅJAAAAA
för i helvete
Fan jag visste det!!
Då vet vi vart det här slutar. Istället för ett statement att vi ska till play off så blir det en kvittering och alla slutspelsdrömmar är borta.
Zorgen ville ju lägga straffen förra matchen. Howson sa till zorgen att ge upp den till Conway. Där verkar varit en hel del diskussioner om straffläggare..
Vi har lagt en stor summa pengar på Conway för att han ska förvalta den typen av helt matchavgörande situationer.
Plymouth leder i alla fall!
Nice! Klassiskt slutskede när lagen börjar darra.
Yes! 2-0 till Plymouth
Men Coventry reducerar direkt. 2-1 till Plymouth just nu
Bra första halvlek tycker jag.
Bristol City ligger också under nu.
Känns som att vi ofta har tur med de andra resutlaten, men vi tar aldrig chansen då.
Conway får handen sönderstampad....frispark till Owles. Fy fan.
Kom igen. Det är inte över. Kämpa Boro.
Som sagt....
Upp till Conway att fixa till det han ställt till med nu!!!!!!
Blir så här varje jävla gång som vi missar att sätta spiken i kisthelvetet.
...och finnen bränner ett fint läge som vanligt.
En jävla boll och vi har playoff i egna händer.
Kom igen zorgen!
Burgzorg in, äntligen.
Vi måste vakna till nu, det är nu eller aldrig lixom!!!!!!!!!!!!!
Spelarna går och luffsar omkring nu, det ska ju vara tokpåslagna och vilja det här! Fan vad frustrerande.
Både Bristol och Plymouth ligger under med 1-3!! Isaiah Jones gjorde precis 3-1 till Luton mot Bristol. Till och med Izzy hjälper oss nu
Vi hänger på repen nu, fan.
Pffff, vi har tur som är kvar i matchen nu.
Respekt ändå till Barry Bannan som vägrat raka sig under alla de här åren.
Om vi vinner idag kommer vi bara behöva spela oavgjort mot Coventry i sista matchen. Hade varit så skönt att bara göra 2-1 nu…
Vicke, vi har två matcher kvar.
Ja. Menar bara om både vi och Coventry vinner nästa och möts på samma poäng.
95e minuten straff.. kan vi göra en repris
Hur kan vi bara skicka iväg bollen hela tiden, vi måste ju gå till anfall - vad fan händer???
Detta jag var rädd för
Där kom det....DEN SÅG MAN INTE KOMMA!!!!!!!!!
Det är fan i mig tragiskt
Jaja. Inget i tabellen ändras för oss i alla fall. Vi får tacka gud att Coventry och Bristol också förlorade. Annars hade säsongen varit slut.
Bjuder in fler lag i racet
Det känns som att det är Wednesday som spelar för uppflyttning och inte vi… när ett lag som inte har något att spela för visar mer kämparglöd så är det inte ett gott tecken
"Tragiskt" var ordet. Hur kan vi inte komma i desperata anfallsvåger efter anfallsvåger när vi jagar play off? Fullständigt ofattbart.
Sant, Gazza. Det tänkte jag inte på.
Ett slags självskadebeteende. Måste vara något som finns inom klubben.
Alltid samma visa, vi har varit här så många gånger för... Never ending story, Gibson får lägga ner att vara buisness man, bara för ett år. Att sälja Latte kan ha kostat oss PL
Den där straffmissen cementerade säsongen. Precis som jag misstänkte.
Conway kan dra åt helvete.
En bedrövlig insats. Ingen geist. Inget djävlar anamma. Man får nästan känslan att vi inte.vill till play off
det är fan påfrestande
Ett ord: pinsamt
Fick iaf rätt på resultatet. Synd att man inte satsade 100 k på det.