Silly season fönstret - summer of love 2025

2
BIG FAT LAD

Jag är luttrad.

Kul att vi sålt 4.000 plåtar till försäsongsmatchen på Ibrox ändå.

Tänkte kolla hur Hayden sköter sig i kvarten på lördag också.

2
BIG FAT LAD

Välkommen Rob Edwards - må du ta oss till toppen!

2
BIG FAT LAD

Efter attt ha sett intervjun med honom så är min inställning försiktigt negativ. En riktigt ögontjänare och smilfink som säger de rätta sakerna med ett riktigt filmstjärneleende. Han har tom förmågan att låtsas bli lite känsloslam när han pratar om Boro som klubb och dess publik. Kommer folk att orka med den här liraren, tveksamt. Jag ger honom till jul.

"SACKED IN THE MORNING..."

2
BIG FAT LAD

ALLMÄN INFO: Veckan innan midsommar så försvann den fantastiska fulstreamningssajten fawanews.com. Så det blir till att köpa abonemang från mfc.co.uk om en dryg månad så räkna med ca 2,200 spänn där.

2
BIG FAT LAD

Då börjar vi alltså fönstret med att sälja Josh Coburn till Millwall.

0
UpTheBoro

Rob Edwards påminner om Sigge Eklunds mäklarbrorsa i USA.

2
BIG FAT LAD

Jag googlade denne bror till Sigge Eklund och inser nu att den sökningen för alltid kommer finnas kvar som ett digitalt fotavtryck från min dator.

Tack så mycket UpTheBoro!

1
BoroDubai

Haha.

Intressant start på sommaren iaf. Skönt o slippa Carrick det fixk tyvärr utför sista två åren bara.

Känns ok manager men mer positiv med erfarenhet på coacherna känns som iaf ett steg i rätt riktning.

Lite förvånad att vi sålde Coburn så snabbt men verka som bra med pengar nytt rekordköp för Millwall..

Mycket o göra denna sommar på spelarfronten känns som vi kommer tappa Azaz, Hackney o Berg med men bör får bra betalt för dem iaf..

1
BoroDubai

Ja var synd på fawanews se om det kommer fram någon bra ny sida denna hade ju all sport o funkade bra

2
BIG FAT LAD

ALLMÄN INFO: Glädjande nyheter! Fulstreamningssajten som togs upp här ovan har bara bytt toppdomän, skriv ".sc" istället för ".com" så funkar det.

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva