Middlesbrough - Swansea 1 - 0

0
UpTheBoro

Snart dags!

0
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Norwich City - Middlesbrough

Jag tror inte på det här. Maken till oinsperad känsla var det länge sedan jag hade. Jag tippar dock seger i denna premiär då jag noterade hur Swanseas tre försäsongsmatcher sett ut....när man inte trodde det kunde bli värre än oss:

Cheltenham - Swansea 2-1
Exeter - Swansea 1-0
Swansea - Lorient 1-3

0
Andrealdo

Känns som att den här säsongen kan gå hur som helst. Därför extra viktigt med seger i premiären så att vi kan rida på den vågen ett tag.

0
BIG FAT LAD

Fullständig begravningsstämning även i Boro Breakdown-podden. Programledaren ser ut att ha åldrats tio år på bara några månader: www.youtube.com/watch?v=SPlrRikRtZ4&t=16s

Ja, vi behöver nya spelare asap. Vi kom tia ifjol och då hade vi både Latte-Latt och Ben Doak fram till januari.

0
Vicke2003

Kände att jag behövde ta en paus från Middlesbrough hela sommaren. Men nu känner jag mig rätt likgiltig inför premiären. Jag hoppas verkligen vi lyckas vinna idag, men mycket säger mig att något kan gå snett. I princip alla tippar oss att sluta på runt tolfte plats, och även om Rob Edwards verkligen känns som en skön snubbe så undrar jag om han är rätt man för jobbet.

Själv är jag på Malmö - Mjällby idag, så jag missar matchen. Jag tror dock vi borde vinna denna. Tippar på 2-1 till oss. UTB.

0
Gibbo_UK

Har tippat 3 - 1Norwich City - Middlesbrough

Har loggat in och tippat nu. Jag lever med andra ord 😉

0
BIG FAT LAD

0
YakuBoro

Japp, dags att tagga!
Känns som ni säger oerhört ovisst hur denna säsongen kommer gå. Kanske kan man bli positivt överraskad för en gångs skull? För känslan säger inte riktigt toppen...

1
nucleus

Det vi ställer på plan idag håller bra championship klass tycker jag. Det blir värre när vi kommer till bänken. Jag gillar som sagt Gilberts öga men kan även se brister i killen. Det finns fan inte mycket att kasta in och det är oroväckande inför en lång säsong.

0
BIG FAT LAD

2 pers online. Rätt ofattbart.

0
YakuBoro

Lite sömnig start, eller är det kommentatorn (fawanews) som påverkar det kanske...

1
nucleus

Hönan eller ägget men nog fan är han sömning kommentatorn

0
BIG FAT LAD

Som att lyssna på David Attenborough...."Gliding silently across the mirror-like surface of a tranquil lake, the swans is one of nature’s most elegant creatures."

1
nucleus

Har er kommentator också gått in i Darth Vader mode?

1
nucleus

ahahaha jag hör det framför mig BFL

0
BIG FAT LAD

Uppdatera sidan nucleus så löser det sig.

0
BIG FAT LAD

Det löste sig för mig iaf.

1
nucleus

Det gjorde det här med så tack.

"Har du startat om datorn?"

0
BIG FAT LAD

1 - 0

SÅÅJAAAAAAAAAAA CAPTAIN FRY!!!!!

1
nucleus

Det blir en smärtfri väg mot PL detta. UTB

0
BIG FAT LAD

Härmade Ayling Swanseaspelaren Cullens löpsteg där efter att båda fått kort på slutet hahaha?

0
BIG FAT LAD

Skööönt vi är igång och tre pinnar i säcken - nu kör vi!!!

0
BIG FAT LAD

En överlycklig Edwards på innerplan - kul att se!

0
YakuBoro

3 poäng 👍😄

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva