Dags igen då på Viaplay - nedsläpp 13.30!
Och missa inte att Johnny Howson tackas av innan matchen.
Tror vi vinner stort; 3-0 idag. Missar dock tyvärr matchen
Sheffield har ju börjat uselt. Men Boro 4 segrar i rad, är det möjligt? Tveksam, men håller hoppet!
Varför får Whittaker fortsätta starta, ser ju förjävligt ut match efter match.
Bara gult för det där mordförsöket på Joey Silvera?????????
Sjukt att det inte blir rött.
Whittaker med strumprullare igen hahaha
Solklart rött
Vi spelar rätt bra ändå. Är bara en tidsfråga innan den sitter.
Ta gärna en titt på tabellen. Man vet aldrig när det ser ut så här nästa gång, kan ta ett decennium till.
www.bbc.com/sport/football/championship/table
Ja eller ännu längre....
Whittaker är rent ut sagt bedrövlig
En summering av Conways första halvlek: Lite för sen, lite för felplacerad, lite för dålig speluppfattning, lite för oteknisk och lite för kort. I övrigt är han med bra i matchen.
Ut med Silvera och Whittaker i halvtid!
Ja Silvera tappade allt efter kapningen
Borde varit rött på Hamer där också…
Så jäkla gött
CONWAAAY HAHA
Smörpass av Targett
Ja vilken finkänslig framspelning av Targett för nya klbben - lovar gott!
Targett är klass.
Kanske behöver vi ingen till anfallare
Förvarnar dock att det inte kommer sluta 1-0 eftersom jag tippat det. Så vi kommer lyckas släppa in nåt mål till slut.
Conway har det mesta som jag önskar av en forward...skulle jag säga....=)
Fruktansvärd aktion av Sène...ser klumpig ut.
Whittaker ut, Burgarn in. Förhoppningsvis det sista vi ser av den förstnämnda på ett tag.
MEN SPELA DÅ FÖR HELVETE BURGZOOOG!!!!!!!!!!!!
Allt han gör ser ut att gå i slow motion
Börjar känna som Andrealdo, inte en chans att vi öppnar säsongen med fyra raka. Något kommer hända. Ångesten kommer krypande nu,...typical Boro kommer.
Vilka lägen att avgöra ojojoj..............
HUR LÅNGSAM FÅR MAN VARA!!!
Igen.............
Burgarn är helt slut, har spelat 5 min typ o står o flåsar.
Byt ut honom. Spela med 10 istället
"Blades" har alltså 0 skott på mål i 90:e... de lär väl få ett.
Eh.....................vänta lite här nu..........7 min???????????????????????????????
Sju jävla minuter?
Hur kunde han hitta 7 min? Korruption
Den där backen i Sheffield United borde få löneförhöjning för han har fan täckt 5 skott på lika många minuter här nu.
Wooooooooooooooo fy fan va nära. 1-1
Kul med Lenihan!
Kom igen nu!!!
SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT
Fy fan va skönt!!!!
Gött!!
Kom hem lagom till 95:e minuten!
Underbart!!! Fyra raka!!!!
Såååå skönt! Sheffield U ser ju helt usla ut. Kommer inte vara ett lag att räkna med
Vilken sjuk start, man får verkligen nypa sig själv. Så otroligt kul efter en försäsong som var minst sagt oroväckande.
Tidig match även om två veckor - ses då alla serieledare!
Man tror knappt det är sant
Fin o bra seger.
Borde varit 3-0 efter först o mot 10 man..
Conway tog sitt mål bra men borde varit på första stolpen ett par ggr så bara att raka in.
Skönt med coach som gör som man vill o ta ut silvera direkt i halvlek . Targett kommer starta efter uppehåll tror jag var bra. Nya anfallaren ser bra ut med
1-0, 1-0. Boro i topp och Blåvitt på europaplats (jaja, bara några timmar till, jag vet, låt mig ha den glädjen en stund).
Riktigt bra lördag!
Har kollat matchen i repris nu med noggrannare ögon. Finns mycket positivt att ta del av.
* Conways glädje vid målet och antalet gånger även efter match han kysste klubbmärket. Han förvaltade läget väl när han väl fick en bra passning.
* Nypans inhopp. Han var briljant. Både i att driva boll och passa, men han tog också 2-3 rejäla löpningar i defensiven för att täcka upp. Han tog löpningen hem redan innan Sheffield U börjat kontra. Det här är en smart spelare. Kommer bli en nyckelspelare.
* Att Targett kommer in och levererar en sån bra insats. Det här är en klass-spelare på den här nivån.
* Vår trebackslinje. Sheffield U har inte ett skott på mål. Tycker Ayling spelar hur stabilt som helst liksom nye Jones. Och Fry som haft problem med skador verkar äntligen visa vilken klass han håller. Och nu är även Lenihan tillbaka.
* Defensiva mittfältet. Måste vara ligans bästa centrallås. Hackney topp 5 i ligan och bidrar både defensivt och offensivt. Vår stora motor som måste stanna kvar. Och sen Morris som tagit ytterligare kliv nu och äter upp motståndarna och sprider energi till läktarna.
* Rob Edwards taktiska kunnande. Jag gillade Michael Carrick. Men han kunde aldrig ändra en matchbild. Edwards har visat att han kan ändra taktik under pågående match. När vi körde fast lite i första halvlek skruvade han på en del som gjorde att vi fick större övertag.