Middlesbrough - Sheffield United 1 - 0

0
BIG FAT LAD

Dags igen då på Viaplay - nedsläpp 13.30!

Och missa inte att Johnny Howson tackas av innan matchen.

0
Vicke2003

Tror vi vinner stort; 3-0 idag. Missar dock tyvärr matchen

0
YakuBoro

Sheffield har ju börjat uselt. Men Boro 4 segrar i rad, är det möjligt? Tveksam, men håller hoppet!

0
BIG FAT LAD

Varför får Whittaker fortsätta starta, ser ju förjävligt ut match efter match.

0
BIG FAT LAD

Bara gult för det där mordförsöket på Joey Silvera?????????

0
Andrealdo

Sjukt att det inte blir rött.

0
BIG FAT LAD

Whittaker med strumprullare igen hahaha

0
Gazza

Solklart rött

0
BIG FAT LAD

Vi spelar rätt bra ändå. Är bara en tidsfråga innan den sitter.

0
BIG FAT LAD

Ta gärna en titt på tabellen. Man vet aldrig när det ser ut så här nästa gång, kan ta ett decennium till.
www.bbc.com/sport/football/championship/table

1
Wilf Mannion

Ja eller ännu längre....

1
Wilf Mannion

Whittaker är rent ut sagt bedrövlig

0
BIG FAT LAD

En summering av Conways första halvlek: Lite för sen, lite för felplacerad, lite för dålig speluppfattning, lite för oteknisk och lite för kort. I övrigt är han med bra i matchen.

0
BIG FAT LAD

Ut med Silvera och Whittaker i halvtid!

1
Wilf Mannion

Ja Silvera tappade allt efter kapningen

0
Andrealdo

Borde varit rött på Hamer där också…

0
Gazza

1 - 0

Så jäkla gött

0
BIG FAT LAD

CONWAAAY HAHA

0
Gazza

Smörpass av Targett

0
BIG FAT LAD

Ja vilken finkänslig framspelning av Targett för nya klbben - lovar gott!

0
Andrealdo

Targett är klass.

0
Andrealdo

Kanske behöver vi ingen till anfallare

0
Andrealdo

Förvarnar dock att det inte kommer sluta 1-0 eftersom jag tippat det. Så vi kommer lyckas släppa in nåt mål till slut.

0
BIG FAT LAD

Conway har det mesta som jag önskar av en forward...skulle jag säga....=)

0
BIG FAT LAD

Fruktansvärd aktion av Sène...ser klumpig ut.

0
BIG FAT LAD

Whittaker ut, Burgarn in. Förhoppningsvis det sista vi ser av den förstnämnda på ett tag.

0
BIG FAT LAD

MEN SPELA DÅ FÖR HELVETE BURGZOOOG!!!!!!!!!!!!

0
Gazza

Allt han gör ser ut att gå i slow motion

0
BIG FAT LAD

Börjar känna som Andrealdo, inte en chans att vi öppnar säsongen med fyra raka. Något kommer hända. Ångesten kommer krypande nu,...typical Boro kommer.

0
BIG FAT LAD

Vilka lägen att avgöra ojojoj..............

0
Gazza

HUR LÅNGSAM FÅR MAN VARA!!!

0
BIG FAT LAD

Igen.............

0
BIG FAT LAD

Burgarn är helt slut, har spelat 5 min typ o står o flåsar.

0
Gazza

Byt ut honom. Spela med 10 istället

0
BIG FAT LAD

"Blades" har alltså 0 skott på mål i 90:e... de lär väl få ett.

0
BIG FAT LAD

Eh.....................vänta lite här nu..........7 min???????????????????????????????

0
Gazza

Sju jävla minuter?

0
Andrealdo

Hur kunde han hitta 7 min? Korruption

0
BIG FAT LAD

Den där backen i Sheffield United borde få löneförhöjning för han har fan täckt 5 skott på lika många minuter här nu.

0
BIG FAT LAD

Wooooooooooooooo fy fan va nära. 1-1

0
BIG FAT LAD

Kul med Lenihan!

0
Gazza

Kom igen nu!!!

0
BIG FAT LAD

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT

0
Sebboro

Fy fan va skönt!!!!

0
grahnen

Har tippat 0 - 2Preston North End - Middlesbrough

Gött!!

Kom hem lagom till 95:e minuten!

0
Gazza

Underbart!!! Fyra raka!!!!

0
Andrealdo

Såååå skönt! Sheffield U ser ju helt usla ut. Kommer inte vara ett lag att räkna med

0
BIG FAT LAD

Vilken sjuk start, man får verkligen nypa sig själv. Så otroligt kul efter en försäsong som var minst sagt oroväckande.

Tidig match även om två veckor - ses då alla serieledare!

1
Wilf Mannion

Man tror knappt det är sant

0
BoroDubai

Har tippat 0 - 1Preston North End - Middlesbrough

Fin o bra seger.

Borde varit 3-0 efter först o mot 10 man..

Conway tog sitt mål bra men borde varit på första stolpen ett par ggr så bara att raka in.

Skönt med coach som gör som man vill o ta ut silvera direkt i halvlek . Targett kommer starta efter uppehåll tror jag var bra. Nya anfallaren ser bra ut med

0
YakuBoro

1-0, 1-0. Boro i topp och Blåvitt på europaplats (jaja, bara några timmar till, jag vet, låt mig ha den glädjen en stund).

Riktigt bra lördag!

0
Andrealdo

Har kollat matchen i repris nu med noggrannare ögon. Finns mycket positivt att ta del av.

* Conways glädje vid målet och antalet gånger även efter match han kysste klubbmärket. Han förvaltade läget väl när han väl fick en bra passning.

* Nypans inhopp. Han var briljant. Både i att driva boll och passa, men han tog också 2-3 rejäla löpningar i defensiven för att täcka upp. Han tog löpningen hem redan innan Sheffield U börjat kontra. Det här är en smart spelare. Kommer bli en nyckelspelare.

* Att Targett kommer in och levererar en sån bra insats. Det här är en klass-spelare på den här nivån.

* Vår trebackslinje. Sheffield U har inte ett skott på mål. Tycker Ayling spelar hur stabilt som helst liksom nye Jones. Och Fry som haft problem med skador verkar äntligen visa vilken klass han håller. Och nu är även Lenihan tillbaka.

* Defensiva mittfältet. Måste vara ligans bästa centrallås. Hackney topp 5 i ligan och bidrar både defensivt och offensivt. Vår stora motor som måste stanna kvar. Och sen Morris som tagit ytterligare kliv nu och äter upp motståndarna och sprider energi till läktarna.

* Rob Edwards taktiska kunnande. Jag gillade Michael Carrick. Men han kunde aldrig ändra en matchbild. Edwards har visat att han kan ändra taktik under pågående match. När vi körde fast lite i första halvlek skruvade han på en del som gjorde att vi fick större övertag.

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva