Sex pinnar ska in denna vecka - läge att höja kravställningen nu!
Krossa ugglorna!
Förövrigt så är Coventry helt brutala i nuläget. Har gjort 31 mål på 11 matcher och tre av deras spelare ligger i toppen av skytteligan. Vi har gjort 14 mål på 10 matcher.
Wednesday-fansen kör tydligen en bojkott mot ägaren ikväll. Stökigt:
www.mirror.co.uk/sport/football/news/sheffield-wednesday-boycott-middlesbrough-efl-36112467.amp
Wednesday har lånat in Joe Lumley som reservmålvakt. Han ska stå ikväll.
Han startar igen. Ofattbart.
Hämtar skämskudden och förbereder mig för the Whittaker-cringe-chant, nästan lika pinsam som Dan Barlaser-ramsan...
Knappt en hemmasupporter på läktaren än så länge, de verkar stanna hemma plus att de tydligen sparar sina två bästa forwards till helgens match: www.owlstalk.co.uk/forums/topic/343459-boro-omdt/page/8/#comments
Vi måste vara påkopplade direkt, full fart frammåt är det som gäller. Få dom att känna sig som den kaotiska klubb som de är för tillfället.
Är det inte en typisk match vi förlorar i vanliga fall, men nu är det andra tider, eller hur?
Exakt så. Detta är en speciell säsong.
Verkar som att 75% av hemmafansen håller sig hemma.
KINGEN HAHAHA
Tror fan Fumley va på den lite haha
Sicken start! Nu kan de rinna på.
Blev fan orolig att Lumley går in och stänger till (inte för att mycket tala för det med hans kvaliteer) men skönt de lossna tidigt.
Är det fler än jag som har funderat på om conway verkligen skall starta?
Helvete, solklar straff juuuuu!
Ja 300% straff, domarn är inte jättevass men det är åt båda håll
Usel start på andra, Sheffield helt ofarliga i första men redan flera chanser nu. Måste fan ta tag i spelet nu.
Missar ruskigt mycket i uppspelen. Skärpning.
Nippan blir nog en frisk fläkt!
Strelec är inget vidare
Vilken besvikelse han är Strelec...
Fumley gör självfallet sitt livs match...
Conway kliver av och står då kvar på 2 mål efter 11 matcher...
Phew. Orkade nästan inte kolla på det där för jag var säker på att vi skulle släppa in ett mål. Ingen skönare vinst än 1-0.
Eh....den avblåsningen tackar vi för haha - SKÖÖÖNT!
Inte den bästa insatsen men tre poäng ändå.