Kim Bellend joins Boro???

1
BIG FAT LAD

Är det här ett jävla skämt??? Som att släppa in Mr Bean på Studio 54 - vad fan händer??? Jag skäms ihjäl, ska vi lägga in plastgräs på Riverside också? Kan den här pissluffaren ens engelska? Hans pappa är väl även en dömd pedofil? Kan han baby sitta Steve Gibson barnbarn under matcherna?

1
BIG FAT LAD

För mindre än två år sedan så tränade han alltså Värnamo och nu ska han träna PL-satsande Boro - har folk tappat det helt eller??? Vilken jävla mardröm om detta sker.

1
grahnen

Det är ju ett jävla steg, att gå från Värmamo till Hammarby och nu eventuellt Championship på bara några år. Ryktats om flera klubbar för honom. Sist läste jag om Swansea och nu kom Boro-ryktet idag.

Jag gillar ju faktiskt Kim Hellberg som tränare, va lite sne att det var så nära med Blåvitt häromåret och det sket sig. Bra tränare här i Sverige iaf men att ta steget till England kan ju bli jävligt stort. Vore ju kul med en svensk i klubben, men fan om man inte hellre skulle vilja se en mer beprövad tränare? Jag är kluven!

0
UpTheBoro

Så länge Viveash stannar blir vadsomhelst bra

1
BIG FAT LAD

Vi undrar varje år varför vi inte tar klivet upp till PL. Varför misslyckas allt som oftast våra stora dyra prestigevärvningar och varför sköts allting så otroligt oproffesionellt. Fram tills förförra veckan så hade vi en helt fantastiskt tränare, men han bara drog när han fattade inkompetensen i ledningen. Och nu står vi här och samma personer hämtar alltså in en manager från den 19:e högst rankade ligan i Europa, några platser efter Cypriotiska ligan, men strax före den israeliska. Kim Hellberg hade säkert gjort det bra i ett lag från kanske Rumänien (där Hellberg har släkt) eller Polen - men han kan väl för fan inte kliva in hos anrika stolta Middlesbrough Football Club som jagar Premier League!!! Det här är så sinnessjukt på så många nivåer att man blir helt galen. Vad har han gjort som är så jävla bra, jag fattar inte? Tagit Sveriges näst rikaste klubb till en andraplats två gånger på ett plastunderlag som ingen normal fotbollsklubb med självrespekt skulle spela på? Vi kommer vara ur play off-platserna innan jul - märk mina ord!

Och till alla er svanska Boro-fans som hyllar detta på diverse engelska forum - DET HÄR DEBACLET KOMMER NI FÅ BRÖSTA ERA FUCKING JÄVLA HORUNGAR!!!!!!!!

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva