"Fotbollsmorgon" var på Rockliffe igår: www.youtube.com/watch?v=-q5tBwC0V3M
Jag tycker det är så coolt att Middlesbrough får så mycket uppmärksamhet i Sverige. Jag tror aldrig så här många svenskar har känt till och snackat om Middlesbrough förut.
Jag gillar Hellbergs dialekt hockså.
Ola Wenström hann med ett litet repotage han med: www.youtube.com/watch?v=C8Yu0ouEBBA
Ja det är fan inte ofta man läser nyheter om Middlesbrough i svenska medier förrän nu, lär bli mycket framöver. Matchen sänds på Viaplay / TV4 Fotboll ikväll med.
McBurnie fortsatt skadad e ju gött, men vann starkt borta mot Stoke sist. Blir nog en tuff match idag med, vi e ju rätt sargade där bak.
Alex Gilbert in från ingenstans.
Mcburnie tillbaka på bänken idag, fick jag för det att säga att de va gött att slippa han…
Då köööör vi, hull har ganska bra form. Kommer antagligen bli jämnt.
Sååååja! Va helt säker de skulle blåsa för offside! Kändes så men icke! Gött om de kan lossna för den gubben, vi måste ha målgöraren. Litar inte på att Whitaker fortsätter göra mål och conway vet jag alls
Äntligen nån som fattar att conway inte skall ha den platsen!
Tror Conway är mållös i över 1000 minuter har jag för mig, när jag räkna lite snabbt i veckan.
Crooks vill köra cykelspark.. Det får han gärna göra
Gilbert
Gilbert!! Genidrag! Riktigt distinkt avslut!
Jag har inte sett en sådan grön-vit dominans sedan "Hägersten Hot Heaven" på Nya Ullevi -82...
Kross!!!
Satte precis på matchen
Hahaha, helt underbart
När får Kim en egen ramsa?
Vi e Boro frå Teesside
Vi e röd-vita bröder
Satan, vi gör helt plötsligt mål på allt!
Spelarna lyser av självförtroende
Är det nån som vet varför matchen började långt efter 21:00?
Var det inte avspark 21?
Startade 21:15 pga ”travel and weather condition”
Okej. Tack!
Nån som tippade 4-0 idag?
Vad händer?!
Vad är det som händer?
Kanske blir 10-0 till slut
Asså det här kan ju ändå inte bara vara tack vare Kim haha. Han har varit anställd i typ en vecka.
Hahaha
Eller så har han gjort så stort avtryck på laget på bara några dagar.
Alltså, fulaste målet i år men mcgree can behöva denna boosten! :)
Men lite flyt har vi med. Även om vi solklart skall leda denna.
Men gilberts assist är egentligen en foul tidigare. En vanlig dag för oss står det 1-0 eller 2-0 till oss
Mycket trevlig första halvlek.
Dynamiken och liret på mitten med Hackney, Mcgree, Gilbert och Whittaker är ju fantastisk och lite lätt oväntad. Men jag tar de!
Hellberg snackade om vikten av att vinna tillbaka bollen direkt och äga boll. Det tycker jag verkligen syns. Så fort de tappar så är det full fart för att pressa och vinna tillbaka. Kul att se.
Kan även konstatera att ingen får rätt på tipset ;)
Faaaan
Det är ju inte ens kontakt
Ah de va sjukt.. lite gratis väg in i matchen, lite sent o lite för stor ledning. Tur det. Kändes som de fick lite lite energi av det.
Riktigt imponerande insats!
"Fotbollsmorgon" klippet var trevligt, men vad är det för tomtar som driver och intervjuar. Herregud :)
Följde fotbollsmorgon i podd förr men de blir lite för mycket med 2 timmar om dagen. Dom flesta rätt bra där, men har oerhört svårt för han Hoffman som var med här.
Kan tänka mig andra svenska medier också kommer göra liknande resor framöver, kan bli kul att se! Om de fortsätter lika positivt som det gjort nu vill säga :)