Har vraket avgått än???
#TeamHellberg
På sin Instagram postade Hellberg igår att hans son och fru har flyttat upp till Teesside nu. Hoppas det ger honom en skön mental boost inför matchen idag.
Jaha, den här nye Malanda kliver direkt in från strart.
Ingen aning vem som ska göra mål idag. Finns inte ett enda mål i den här elvan. Möjligtvis Whittaker igen då, men han skjuter ju alltid i stolpen numera.
1 pers online.
Bangura borta med skada i nästan två år och nu blir han skadad igen
Ofattbart. Får slänga in en halvskadad Dael Fry. Börjar bli löjligt lång skadeslista detta.
Edit. Blev Browne istället.
Kom på mig själv med att sitta och le åt denna avsluts-fars. Vi pressar på som vanligt och är så sjukt nära att komma till avslut ganska långt in i deras straffområde....men det blir inget. Slutar med täckt skott eller skott högt över. Det är som en osynlig mur som bara styr bort bollen. Helt sjukt. Vi börjar närma oss 10 ***** halvlekar utan mål!
Ipswich match blev uppskjuten idag pga av kylan. Bra, tror jag. De hade förmodligen vunnit idag eftersom de är i så bra form, men nu kanske de får spela den matchen när de är i en svacka.
6 pers online, liket lever.
Instämmer, det är väl bara Whitaker man kan se göra mål i spelarna där framme. Men han har väl tappat sin form han hade där nu. Måste få in nåt bra där framme. Samt att Strelec kan hålla sig frisk o kanske komma igång.
Hoppas Aziz håller sig borta från poäng… han ska ångra att han bytte.
Spännande se hur Malanda är.
Vad gör Silvera hahahah
Conway missar friläge hahahahha va fan är detta haha
edit. tur det var offiside
Hackney går upp i nickduell och slår nästan ihjäl sig i landningen och sen sjuter Whittaker 10 meter över mål det efterföljande avslutet hahahah
Conway skäms så mycket över sin uselhet att han håller sig långt borta från straffområdet, nu var han nere i backlinjen och "hjälpte till" igen. Galet.
Southampton är så sjukt dåliga också, det är det som är så störande.
Sex hörnor första halvtimmen, man kanske skulle börja spela på hörnor?
Det positiva är att det kom innan transferwindow istället för efter😅 jag tror malenda är vår bästa chans till mål idag!
Conway nere vid vår hörnflagga nu jag dör hahahah
Ytterligare en halvlek utan mål. Måste vara upp i 100 avslut utan mål nu. Katastrof!!!
Malenda är första halvleks enda glädjeämne. Han hart vart okej, men kommer bli grym längre fram det ser man. Blir väl såld i sommarfönstret 2026 då för 12 millar och alla blir lyriska över att vi dubblar pengarna på ett halvår.
10 raka halvlekar utan mål med 70% bollinnehav i snitt måste vara nått slags rekord i uselhet.
Uppe i 9 mållösa halvlekar nu.
Nästan 10 halvlekar utan mål. Conway gjorde mål på straff precis i början av en halvlek mot QPR hemma, 50:e minuten..
Malenda räddar öppet mål för andra gången i matchen. Jag tror vi kan ha hittat något här.
Jaaaaaaaaaa
Underbart fcking mål
Äntligen!
Streamen dog precis när det blev mål. Hoppas det var fint!
Plötsligt händer det
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA WHITTAKER MIN GUBBE!!!!!!!!!!!!!
Tror också på malenda! Gibson måste in med mynten och punga ut för två anfallare!
Ni som nämner de mållösa halvlekarna bör komma ihåg att vi även hållit nollan i många av dem halvlekarna. Helt uselt har det inte varit.
Ja började lagga precis innan och ljudet var felsynkat så jag missade oxå, nu är det nya kommentatorer men skiten funkar.
Vicke, vi tappade typ en 8-poängsledning till tredje plats. Fick inte hända i detta extremt skarpa läge för klubben.
Spelar ingen roll om vi håller nollan om vi inte gör mål. Men ja, varit ganska bra bakåt också emellanåt men de hjälper föga när vi inte gör mål och ändå släpper nåt mål bakåt ibland
JAAAAAAAAAAAAAA SILVERA MIN KILLE HAHAHA
Hoppas det bara var de där 9 halvlekarna
Joey Silvera har alltså inte gjort mål sedan februari -24 haha
8 pers online, Vikings leker haha
Jävlar va gött, såg inte detta komma efter första. Tänkte de va en tidsfråga innan Azaz eller Armstrong gjorde mål. Nu är det till Malanda att rensa bollar från mållinjen!!
3-0, där rök mitt tips
LOSSNING!!!
ISLOSSNING PÅ RIVERSAAAAJD YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Underbart!!
Nu ligger vi tvåa i ligan iaf fram till 16 januari
DUH DUH DUH DUH DUH DUH Morgan Whittaker!!!
25 kvar att spela, det kommer mer gubbar!!!
Samtidigt, Southampton - vilket pissgäng.
Ska till och med Conway göra mål idag?
Nä, så roligt ska vi inte ha det haha
4
BROWNEY HÄNGER FYRAN WOOOHOOOOO
Vad fan händer? Hahah
Sicket pissegäng ja!
Fan va kul för Browne när jag tänker på det.
Hörde jag 5-0???? :)
Helt galet. 454 minuter sedan senare målet och nu fyra. Snacka om proppen ur.
Conway söker sig ner till hörnflaggan i den 87:e minuten vid ställningen 4-0.....HAHAHAHAAHAHAH han är så hjärndöd!!!!
Vad betalade vi för Hamilton?
Massor
£2m vad jag läste men kan bli upp emot 3,5m
För en helt värdelös spelare
Vad händer på läktaren efteråt, låter som nåt händer?
Gött med seger, gött med målkalas!
Fan vilka fina bilder efter matchen, det är gåshud....
"Vad händer på läktaren efteråt, låter som nåt händer?"
x.com/ChampionshpTalk/status/2007872260300800261?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E2007872260300800261%7Ctwgr%5E553ebdc773466a3a82787a9fcb2de54bf07216d5%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.oneboro.co.uk%2Fforum%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Fx.com%2Fchampionshptalk%2Fstatus%2F2007872260300800261%3Fs%3D46