Nu börjar det fan dra ihop sig på allvar.
Landslagsuppehållet kommer rätt passande för oss den här gången känns det som. Hackney kan komma tillbaka - och alla kan ladda om och hitta rätt fokus igen efter en frustrerande period där bollen inte vill in.
Spelschema:
Boro:
Millwall (h)
Swansea (b)
Portsmouth (h)
Ipswich (b)
Sheffield W (h)
Watford (h)
Wrexham (b)
Ipswich:
Birmingham (h)
Norwich (b)
Portsmouth (b)
Middlesbrough (h)
Charlton (b)
West Brom (b)
Southampton (b)
QPR (h)
Millwall:
Middlesbrough (b)
Norwich (h)
West Brom (b)
QPR (h)
Stoke (b)
Leicester (b)
Oxford (h)
Snabb reflektion:
Jag räknar bort Hull nu. Tror helt enkelt inte de är bra nog. Fyra kommande omgångar blir kolossalt viktiga.
Ipswichs hängmatch är inte förrän efter vårt möte - vilket man kan tolka både till deras fördel och nackdel men skönt att reda vad som gäller.
Vi möter Pompy (nedflyttningsstrid) och Wrexham (playoff-strid) som spelar med kniven på strupen. Wrexham kan ju dock vara klara/missat när vi möts i sista omgången. Watford tror jag är ute ur playoff-bilden i slutet på april.
Ipswich möter Birmingham och Norwich som vill ta sista chansen på playoff i nästkommande omgångar samt Southampton, Pompy och West brom borta. Många bortamatcher men behöver uppenbarligen inte betyda ett skvatt.
Millwall har också Norwich med lite häng på playoff och sedan tuffa möten med West Brom och Leicester som med största sannolikhet fortfarande fightas för att hänga kvar vid tidpunkten.
Ja, vad tror ni? En match i taget osv men också så nära slutet nu att en sån här sammanställning kändes nödvändig.
Det jag tar med mig mest är att även om Ipswich har seriens bredaste och bästa trupp knappt har en enkel match kvar, Tractor derby mot Norwich, tightast schema och mycket resande.