Middlesbrough - Portsmouth 0 - 1

1
Vicke2003

Matchdag

9
Wilf Mannion

Hoppas Norwich tar tre poäng mot Ipswich idag.

1
BIG FAT LAD

Ser mörkt ut.

9
Wilf Mannion

Oerhört mörkt...

1
Vicke2003

Om vi vinner borta mot Ipswich (och idag) så tror jag vi kniper andraplatsen.

1
BIG FAT LAD

Haha titta på Strelec herregud vilken jävla sopa.

6
boozeboy

Har tippat 1 - 1Ipswich Town - Middlesbrough

Blir detta dagen vi vänder allt eller är det ännu en dag av besvikelse?

Hur är det med våra skador? Whittaker och Hackney?

1
grahnen

Lutar åt besvikelse är känslan.

Bör vinna med tanke på motståndet och hemmaplan men hemmaplan är väl knappast en fördel nu för tiden.

Ser inte matchen men som vanligt enormt bollövertag och 0.00xG på Portsmouth. Hur ser det ut? Skapar vi nåt?

Nu börjar Hull närma sig bakifrån också…

1
BIG FAT LAD

Ser ut som vanligt, 71% bollinnehav och med två anfallare som är livrädda för att vara framför mål.

1
BIG FAT LAD

Hellberg plockar fram motorsågen i paus och plockar av det fullständigt meningslösa prestigelånet Sarmiento.

5
Gazza

Har tippat 8 - 0Ipswich Town - Middlesbrough

Vilka jävla avslut. Tryck upp bollen i nättaket med kraft!!!

1
grahnen

Finns ju ingen slutprodukt i Sarmiento, känns ibland som det händer en del och att han utmanar mycket men det blir inget av det. 0 poäng i år. 4 mål förra säsongen. 6+2 säsongen innan. Verkar inte haft nån speciellt bra säsong om man kollar bakåt, inte gjort speciellt mycket poäng heller.

1
BIG FAT LAD

Den helt osynlige Strelec avslutar med att nicka utanför mål i fint läge innan Hellberg får nog och plockar av honom.

1
BIG FAT LAD

Kommer vi någonsin att vinna igen?

1
BIG FAT LAD

Vilka lägen. Galet.

1
grahnen

Känslan nu? Nej. Ser inte riktigt vem som ska göra det för oss. Bara försöka hålla oss innanför kvalstrecket och undvika Southampton i första matchen, dom kommer i hög fart in i slutet nu. Sen hoppas få hackney och Whitaker tillbaka tills dess.

5
Gazza

Börjar bli riktigt orolig för det där kvalstrecket men med denne ineffektivitet kanske det är lika bra att skita i allt.

1
grahnen

Sitter och funderar på om vi skulle lyckas krångla oss upp i PL via kval, hur ska det gå med den här truppen? Skulle behöva en halv trupp till.

1
BIG FAT LAD

....eh....McGree avplockad för Gilbert.....hm.

1
grahnen

Lät inte som mycket applåder när speakern ropa upp Gilbert i högtalarna… han hade en match.

1
Vicke2003

0 - 1

Herre fucking gud

1
grahnen

MEN VAD I HELVETE!
På riktigt igen, på hörna i övertid på övertiden.

5
Gazza

Saknar ord

0
Saintan

Helt jävla otroligt...

1
Vicke2003

Nu är det nästan garanterat att vi spelar i play off. Det är åtta poäng ner till sjundeplatsen, så jag tror inte det är någon risk att vi inte klarar play off, i alla fall.

5
Gazza

Tycker fan synd om Hellberg. Fått ordning på spelet och har allt förutom en jävla målskytt. Vilket annat lag i serien hade vunnit varenda jävla match men en spelare som kan göra mål. Fy fan, är fan gråtfärdig.

1
Vicke2003

Ja asså, och Hellberg verkar som en trevlig karl också.

1
Vicke2003

Är det kanske dags att ifrågasätta Gibson, som inte köpte nån ordentlig målskytt i januari?

5
Gazza

Med tanke på hans minusresultat ekonomiskt så kanske det inte är så konstigt. Dagens fotboll handlar om att bli uppköpt av nån jävla oljegubbe och ha pengar att satsa.

1
grahnen

Känner mig helt tom. Inte en enda chans hade Portsmouth. De sista va inte ens en chans, han fick bollen på sig. Helt sjukt.

Till råga på allt så fucka dom mitt stryktips också, var snäll med X tänkte jag.

1
Vicke2003

Haha ja det är omöjligt att tippa Boro på stryktipset. Tror nästan aldrig jag tippat en Boromatch rätt

1
Vicke2003

Fan insåg nu att det är Wrexham vi möter i sista omgången. Tänk om det står mellan dem och oss om den sista play off-platsen i sista omgången. Och vi vi hade behövt vinna mot Wrexham… hade varit så jobbigt att se på

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva