Man märker att känslan är uppgiven när ingen ens startar matchtråden.
Idag känns som dagen vi officiellt sumpar det. Ingen Hackney, McGree men Whittaker på bänken.
Så man ska behöva se Gilbert springa runt där. Men större mirakel har skett!
McGree skadade sig tydligen på en träning igår… Men vinner vi idag är vi verkligen med i racet om uppflyttningsplatserna igen!
Håller med. Idag kan vi räkna bort direktuppflyttning. Gårdagens resultat gick ju inte direkt med oss.
Bra tippning Gazza!! Jag hakar på
Jag kan knappt kolla på det här. Det känns bara som att vi närsomhelst kommer klanta oss och släppa in ett mål eller få ett rött kort.
Så vidrigt att McGee-horan "skadade" sig, han har gått på halvfart i veckor och vilar sig in till VM.
Alltså ta av Gilbert. Vad gör han på planen
Ipswich känns ganska uddlösa också. Kanske därför de förlorade mot Portsmouth.
GOOOOOOOOOOL
Jadåå
Fint att Strelec hittar formen lagom till playoff.
Från ingenstans! Strelec!!
Kom igen nu!!!
Snyggt mål, inte ens Strelec kan missa därifrån.
1. Coventry 86
2. Millwall 76
3. Ipswich 75
4. Saints 75
5. Boro 75
Helt sjukt vad jämt det är. Vi var nio poäng före trean i Januari.
1-1
1-1
Fan. Inte länge vi fick njuta av den ledningen.
Ayling går bort sig totalt. Tittar bara boll och Brynn borde tagit den varje dag i veckan.
För mediokert av Brynn...
Tycker faktiskt inte Conway ska bli avblåst när han och backen krockar med varandra. Friläge för oss och 2-0, men nu i stället 1-1. Lika bra att vi bränner av de dåliga domarna i den här matchen och spar de bättre till playoff.
Dom är rätt bra , tyvärr.
Känns ruskigt virrigt i försvaret. Känslan är inte god.
Inte ofarliga i omställningarna. Ruskigt farligt nyss. Conway borde kunnat lägga en lättare macka där och vem det nu var hade kunnat få en väldigt bra skottläge, blev farligt ändå.
Gillar det jag ser just nu.
Tommy!!!
Conny!!!!!!
Nu vågar jag inte titta mer. Usch va nervöst.
Sååååja! Gött! Kom igen nu Boro!!
Sjukt nervös. Va inte det innan matchen för förvänta mig inget idag direkt. Men man tänkte ändå att de skulle ha typiskt Boro vinna denna av alla matcher man spelat, för att förlora nästa mot Sheffield W.
Så här spelar ett lag som ska upp!
Underbar inställning just nu!
Kul med Whitaker tillbaka och på väg in.
Eller han kanske inte va på väg in. Tyckte dom sa det.
Fan vad straffar vi drar på oss….
Surt med tanke på att det där inte borde ha varit en straff.
Billigt. Men Malanda ska inte hålla taget om honom så. Onödigt.
Nu kokar det där. Känns som 3-2 kommer av bara farten nu.
8 minuter i alla fall
Så otroligt billig straff och helt onödig. Ipswich-spelaren var ju inte ens i närheten att nå bollen.
Sen borde det var rött på Davis för fötterna i ryggen på Sarmiento...
Fan
Vi har inte vunnit på sju matcher nu…
Och vi har bara vunnit två gånger de tolv senaste matcherna.
Skit. Ladda om till Sheffield w som bör va de enklaste 3 poängen på säsongen. Det gör mig fan nervös.
Gör vi det så kan vi förhoppningsvis hålla wrexham bakom oss.
Enda positiva just nu är väl målen av Strelec och Cinway. Tänk om det kunde släppa lite för dessa gossar.
Domaren var horribel åt båda håll hela matchen, men den där straffen är ett sånt skämt alltså. I 85:e i den här matchen kan man inte blåsa straff för sånt som sker i varje liknande situation.