Middlesbrough - Sheffield Wednesday 1 - 0

6
boozeboy

Har tippat 1 - 1Middlesbrough - Watford

Islossning eller 0-1 förlust?

Jag tror det är 50/50

5
Gazza

Får vi in ett mål tidigt så kan det bli en rolig kväll. Om inte så är det nog kört.

1
grahnen

Ja det känns lite 50/50. Inte haft en bra känsla inför denna matchen. 38 matcher utan vinst har dom, men 3 raka kryss nu. Förvånar mig inte om vi kryssar men vi borde vinna med ett par bollar, förhoppningsvis få en liten boost inför slutspurten. De känns fan piss att vi har Wrexham borta i sista matchen. Den får inte gälla nåt….

1
BIG FAT LAD

1 - 0

Hehe kul för Whitaker, men känns som matchfixing deluxe, misstänker kinesiska "Triaden" personligen. Det här kan bli 5-0, 6-0.

1
grahnen

Gött!

Inser ju nu att om det blir vinst idag så e det mer eller mindre klart för playoff med 6 poäng ner till Hull & Wrexham och +15 i målskillnad. Gött slippa ångesten sista matcherna OM vi håller i detta.

5
Gazza

Ser väldigt krampaktigt ut. Dåligt bolltempo och mycket felpass.

1
grahnen

Känns lite obehagligt med bara 1 måls marginal. Vet ju att vi kan släppa in ett mål från absolut ingenting.

5
Gazza

Ja, det känns inte alls stabilt detta.

1
BIG FAT LAD

Skott över av Morris.....helt jävla galet. Alltid över, alltid, varje gång.

1
grahnen

Helt ostört och kan bara vandra framåt, hur kan han inte ens få bollen på mål.

5
Gazza

O där gjorde Ipswich mål på straff

1
grahnen

Jävlar, där riskera han mycket Morris genom att ta den med hand när han går ner alldeles för lätt. Skulle va så jävla typiskt om vi skulle dra på oss en sån dum straff igen…

Vad fan sysslar vi med? Kan inte släppa in dom i matchen nu. Bra chans för dom där.

1
grahnen

7 extra minuter. Oddsen på att vi släpper in?

MEN SÅ JÄVLA SLAPPT! Med en sån dubbelchans, dom ser ju inte ens ut att vilja göra mål. Sene är så dålig. Sarmiento försöker chippa så lamt därifrån.

Skäms så dåligt vi spelar.

1
YakuBoro

Sene och Sarmiento känns... Ofarliga...

6
boozeboy

Jag tar det, vi behöver bara en jävla vinst oavsett hur ful den är.

1
grahnen

De här laget är alltså 79 poäng bakom oss i tabellen. Helt sjukt att vi ska behöva maska och slösa bort tid i slutet för att vinna detta. Puuuuuh. En pärs detta.

6
boozeboy

Ingen vacker syn, sämsta matchen vi gjort på 8 matcher typ men vinst

5
Gazza

Det här är en av de absolut sämsta matcherna jag någonsin sett!!!

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva