Bokade av hotellet i Middlesbrough tidigare i veckan. Har även bokat av resan till Wrexham.
Hela säsongen bara dog iom skadorna på våra två viktigaste spelare.
Tror inte ens på play off-final längre.
Försöker hitta någon mening i att ens kolla på matchen. För vad handlar de här två sista omgångarna om för oss, är det att till varje pris undvika Southampton i en semi? Har nu kollat på tabellen och jag får det till att Millwalls kvittering på övetid igår är kollosal för dem. De har nu allt i egna händer för att ta tredjeplatsen och undvika Southampton i semin och det mesta pekar på att vi tvingas till ett besök på St Mary´s och två veckor.
Håller med, jag känner inget hopp denna säsongen längre. Lutar ju åt Southampton och med den formen dom är i kontra vår form så kan inte jag se hur vi ens ska ha någon chans.
Millwall har ju Oxford hemma sista, som med största sannolikhet redan är klara för nedflyttning då.
Southampton har Ipswich hemma, om Ipswich tappar poäng i nån av de andra matcherna så kan de bli kamp i toppen där.
Ser man hellre att Ipswich fumlar till det i slutet o man för dom i en semi och Southampton i en eventuell final?
Vad är status på Hackney? Någon chans att han hinner tillbaka till playoff? Dom säger inte så mycket om hans skada direkt. McGree med en ”unknown injury”…. Castledine?
Vinner vi idag och Ipswich förlorar så är vi på lika många poäng som de. Dessutom tappade Millwall poäng igår. Jag har hoppet uppe.
Jag tycker dessutom att Millwall och Ipswich har varit rätt usla. Vi kan enkelt slå dem i ett play off. Southampton är den stora faran.
Ta bort enkelt från din mening, för vi kan inte göra något enkelt! :D men chans absolut. Dom har varit mer ojämna sista jämfört med Southampton. Sen i en ev final så kan allt hända.
31 Brynn
29 Malanda
24 Bangura
12 Ayling
2 Brittain
45 Sarmiento
18 Morris
11 Whittaker
27 Hansen
14 Gilbert
13 Strelec
En del ändringar sen sist. Conway, Fry, Browne, Targett på bänken.
Hansen får visa lite nu när han får chansen, han såg ju ut att vara sugen sist. Sarmiento också upp till bevis. Gilbert från start…
Hur länge klarar Bangura vara på plan?
Wow!
Vilken jävla frispark!!!
Tänkte inte han hade en sån frispark i sig.
Vi är en poäng bakom andraplatsen just nu!
Too little too late.
Kom igen nu!
Härligt precis innan paus
Whitaker har hittat formen i alla fall. Synd att han vart skadad när det gällde. Bara 2 mål från honom i de 10 matcherna han var borta hade gett oss de tre extrapoängen som hade behövts. Vi har haft sån jävla otur med skadorna så det finns fan inte. Helt brutalt är det.
Nu passar det att komma igång. Snyggt anfall men turligt avslut. 1+1 Whitaker.
Kan vi bara få tillbaka Hackney och få n liten boost av vinster här i slutet så kanske man kan få lite hopp tillbaka.
Nu jagar vi Ipswich och Millwall. Och som sägningen lyder: Man är hellre den som jagar än den som blir jagad.
Ja en vidrig otur med skador på våra viktigaste spelare. Skulle det vara så att Hackney och McGree är tillbaka till playoff matcherna kan det nog bli riktigt intressant.....
Oops. Hoppas vi vaknar nu.
Slappt försvarsspel.
Strelec missar bollen och får den alltså turligt i skallen vid målet. Nu var han nere och småduttade framför eget mål och vi hade en reducering. En av de sämsta anfallarna vi sett i klubben, vilket inte säger lite.
3-1!
2+1 på Whittaker när inget gäller längre. Svårt att bli glad, men visst vore det bra om han kommer igång lagom till play offet förstås.
Whittaker med tre mål och en assist på två matcher. Bra att han är i form nu.
Bra skott av Morris, hamnade i floden som vanligt.
Så ska det se ut!