Nu börjar allvaret.
Vi måste ha en stark startelva att få ut i spel för våra breddspelare är ett skämt.
Tänker framförallt på Sene och Sarmiento. Delvis Castledine.
Senes inhopp mot Wrexham är så uselt, kan inte släppa det.
Måtte Hackney kunna spela en roll i dubbelmötet
När släpps biljetterna till hemmamatchen?
Hittat flyg till edinburgh för 1200 t o r. Om jag får biljett till matchen drar jag nog över!
Låter grymt, kör bara kör!
Ja, Middlesbrough vinner tabellen om man kollar XP. Så Hellberg ska ha credd för att han fått oss att spela riktigt bra, spelarna har trivts, det är mest oflyt som gjort att vi inte slutar topp 2. Kollar man på faktiska poängen som vi spelat in under Hellberg är vi bara sexa.
Poäng för varje lag som Hellberg gjorde sin första match:
Ipswich 57
Southampton 56
Coventry 55
Millwall 55
Norwich 55
Middlesbrough 50
Hull 48
Swansea 47
Wrexham 46
Sheffield U 44
Derby 43
Birmingham 39
Det jag är mest besviken på med Hellberg är att han så gärna ville värva Sarmiento. Han fick övertala klubben att detta var en spelare som skulle lyckas bra i Boro. Men alla vi som sett Sarmiento tidigare år i Championship vet att det knappast är en startspelare för ett topplag. Vi är även tvungna att signa Sarmiento för nästa säsong. Här har Hellberg gjort bort sig. Vi borde plockat in någon annan spelare i januari som kunde gjort skillnad. Ingen av de vi värvade i januari har bidragit. Det hade varit bättre att behålla Nypan och Burgzorg. Där tappade vi avgörande poäng. Hellberg får hålla sig till tränarskapet!
Klubbens toksatsning för att nå Premier Leauge i januarifönstret bestod alltså i att värva Castledine, förlänga med Ayling och ge Sarmiento ett två-årskontrakt....
Ja går vi upp så försvinner samtliga dessa spelare på något sätt som tur är.