Del 2 Resetråden Boro - Hull (Wembley 23 maj)

1
BIG FAT LAD

Första tråden börjar bli lång så vi fortsätter i denna kring resan.

1
BIG FAT LAD

Kom på att vi måste ha en riktigt fet Boro Vikings-flagga. Är alla som åker beredda att lägga en hundring på det? Jag bränner ner till Hornbach efter jobbet och köper den här isf, det är den största och mest prisvärda som finns att köpa i Stockholm vad jag kan se:
www.hornbach.se/p/flagga-sverige-flagmore-390x244cm-polyester/5127610/

1
BIG FAT LAD

Eftersom vi fick västra delen av Wembley tänkte jag att det blir finbesök även denna gång på fantastiskt trevliga "Greenman Pub".
www.thegreenmanpubandhotel.london/

Ska jag ringa dit och försöka boka bord för sex pers kl.12? Då har vi mat o dryck där innan vi beger oss mot arenan med en timme kvar till kick-off.

7
boozeboy

Har tippat 1 - 1Hull City - Middlesbrough

Andrealdo skulle fixa flagga sa han!
Ja boka gärna bord, kommer bli stekhett med 30grader på lördag så bord med nån skugga!

1
BIG FAT LAD

Jag ringer o kollar, lär va fullbokat men med lite flyt så.

Ok, lyssnar med Andrealdo. Har för mig han hade en liten flagga sist dock haha

1
BIG FAT LAD

Pratade med "Greenman" och det gick inte att boka bord alls under morgondagen. Han sa även att de öppnar kl.10AM - så det gäller att hänga på låset även denna gång!

4
Andrealdo

Jag ska försöka hitta vår gamla flagga. Men ja, den är liten. Så köp gärna en stor. Jag är på :)

1
BIG FAT LAD

Följande vill köpa stor flagga som syns hem till alla Vikings, 110 kr/pers:

- BFL
- Andrealdo

Fyll på!

Ni som inte har möjlighet att åka får självfallet också vara med och sponsra om ni vill.

0
mndl82

Jag är med

0
mndl82

Är brutalt varmt! Många öl ska drickas

1
BIG FAT LAD

Härligt, mndl82!

Får jaga skånepågarna och kolla om de vill bidra till flagg-inköpet. Har en halvtimmes bilkörning till Hornbach så hade vart bra med snabbt svar.

1
grahnen

Skicka ett nummer till min mail så swishar jag över ett bidrag, klart ni ska ha en flagga! jimmy.grahn@gmail.com

Börja pilla lite på rasten förut om man skulle byta ut vikingen på startsidan till nåt ballare, prompta fram nåt snabbt på chatgpt men kan ju editera lite själv eller se om nån kan göra nåt i samma stil. Kanske lägga den framför en svensk flagga. Kanske skriva Boro Vikings på bröstet där spons-loggan skall vara. Det blev iaf så här: imgur.com/a/qYq2RCg

Detta var typ 3:e eller 4:e prompten så det finns såklart utrymme att förändra eller göra nåt helt annat! Bara fundering från min sida. Den gamla har vart där läääääänge

Vore ballt i framtiden att trycka upp en svensk flagga med en ny logo eller så som kan användas vid tillfälle

1
BIG FAT LAD

Flagga inhandlad. De hade däremot inga tjocka röda tuschpennor så ta med det om någon har det. Fick bara tag på en tjock svart och det blir ju inte så snyggt, tycker jag.

grahnen> Snygg jävla viking haha

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva